Gość jachu36 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam ponownie. Jeździłem po paru elektrykach w związku z problemami które opisywałem, wszyscy rozkładali ręce. W międzyczasie do błędów 1612 i 1613 dołączyły 0302, 0304 ( wypadanie zapłonów na 2 i 4 cylindrze ), oraz 0170 - zły skład mieszanki. Zaczęła się zapalać kontrolka silnika i dodatkowo kontrolka esp. Na zimnym silniku czuć było delikatne szarpanie i odczuwalny był spadek mocy. Kontrolka od esp zapala sie przeważnie w momencie przejścia samochodu z benzyny na lpg. Zaprowadziłem samochód do kolejnego magika i jak na złość w tym dniu wogóle nie wywaliła żadnego błędu, zapalała za każdym razem. Gość wyciągnął mi sterownik, okazało się, że ktoś przy nim zdrowo majstrował. Zdecydowałem się na regenerację sterownika + wymiana wiązki miedzy immo, a sterownikiem. Dodatkowo wymieniłem świece. Samochód zapala teraz za każdym razem, ale znowu zaczął być mułowaty, wywaliło kontrolkę silnika i przy przełączaniu na gaz esp. Jak się zgasi silnik i ponownie odpali kontrolka silnika pali się, esp już nie. Byłem u gazownika, a nawet dwóch, po stronie gazowej wszystko ok. Zczytałem błędy i wyszło mi 0301 i 0304, czyli 1 i 4 cylinder. wcześniej pokazywało mi 2 i 4. Pomyslałem o cewce. Nawet kupiłem ( akurat w sklepie była tylko firmy Magneti Marelli ). Podjechałem do elektryka, ale odradził mi. Ponoć miał sytuację, że zakładał do tego silnika klientowi cewkę ngk i mu się posypał sterownik. Mówił, żeby oryginał założyć. Jakie koledzy jest wasze zdanie? Wymienić cewkę ( jeżeli tak to jakiej firmy )? A może jakaś inna przyczyna wypadania zapłonów?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70713-nie-chce-odpali%C4%87-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie/page/2/#findComment-577757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.