Skocz do zawartości

[Astra G] Stuki z tylnego zawieszenia po wymianie amortyzatorów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kilka dni temu wymieniłem stare amortyzatory na nowe Monroe. Niestety, po wymianie słychać szczególnie na powtarzających się nierównościach poprzecznych taki pusty stukot, jak gdyby w bagażnik przewracały się puste pudełka (których oczywiście tam nie ma :D). Co może być tego przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arti079

Zerknij czy nie zsuneła Ci sie uszczelka na wlewie paliwa. W Naszej astrze po wymianie amorów i gum na sprężynach zaczeło coś stukać. Byłem na drugi dzień w warsztacie który to robił nic nie znaleźli w zawieszeniu. Przyczyną stuków była właśnie rura wlewu paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Ja akurat miałem taki problem z przodu w innym aucie. Dwa po kolei nowe amorki stukały. Szukałem długo przyczyny zanim je wymontowałem. Trzymały jak należy ale przy delikatnym i cyklicznym ruszaniu tłoka był wyczuwalny luz wewnątrz amorka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wygląda górne mocowanie, ale ja w corsie c zostawiłem stare gumy górnego mocowania i przestało stukać. Te z zestawu miały inny kształt niż oryginalne i były twarde.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy winą mogą być stare gumowe podkładki górne sprężyn? O ile te u dołu są ok, tak te górne się już kruszą. Co do luzu, jak ruszam lekko amortyzatorem na boki to wyczuwam delikatny luz. Tak powinno być czy to wada?

Tak wygląda podkładka. I poprawcie mnie, bo jestem laikiem, ale czy sprężyna nie powinna być sztywniejsza?

Edytowane przez Killaz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Wg mnie nie powinno być żadnego luzu. Dodatkowo guma powinna być w nienaruszonym stanie. Tu ewidentnie się już wysypała. Co nie znaczy że to to stuka. Ale i tak nadaje się do wymiany a koszt niewielki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat miałem taki problem z przodu w innym aucie. Dwa po kolei nowe amorki stukały. Szukałem długo przyczyny zanim je wymontowałem. Trzymały jak należy ale przy delikatnym i cyklicznym ruszaniu tłoka był wyczuwalny luz wewnątrz amorka.

To jest wada lub zły montaż produktu np pneumatem.

 

To nie jest wina dystansu sprężyny jeśli masz całe tuleje w belce to nic innego jak amor

Edytowane przez Kaslo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności