Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 cześć Wam wszystkim chodzi o auto jakie widzicie w temacie ..a dokładnie o silnik..zamierzam nabyć Frotke B w wersji long..i teraz pytanie do Was..czy polecacie silnik 2.2dti czy 3.2v6 oraz czy lepszy jest automat czy manual ??..auto głównie będzie raczej jeżdzone w terenie, ale miasto i na dłuższe trasy też sie przyda:)..na co mam zwrócić uwage przy kupnie no i wogóle ....czekam na Wasze odpowiedzi ..pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witam! Je jestem posiadaczem Frontery A, ale miałem już doczynienia z Fronterą B i powiem szczerze jeśli masz uzytkować ją w terenie to zastanów się nad silnikiem 3,2 V6. Napewno jest to słuszny silnik jak do tego samochodu. Silnik 2,2dTI jest za słaby jak na tą wagę, i jak na te gabaryty samochód. Przy kupnie zwróć uwagę przede wszystkim na pracę reduktora. Włączajac wszystkie napędy czy nie szarpie, czy nic nie zgrzyta. Weidż podpód i zobacz czy wały napędowe nie są ulane olejem (jeśli sa znaczy się że na 100% są to uszczelniacze). Zwróć uwagę rónież na zawieszenie, najlepiej wybierz się na stację diagnostyczną. Niech sprawdzą w jak dużym stopniu jest ono zurzute. To w tym samochodzie jest najdroższe i na takie elementy trzeba uważać. Ja polecałbym skrzynie manualną. W razie problemów z nią ona jest zwykle tańsza od skrzyni automatycznej. Automat jest dobry na trasach i w mieście. Ale nie w terenie. Takie jest bynajmniej moje zdanie. Pozdrawiam i Życzę udanego kupna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 no właśnie też tak jestem bardziej przychylny do 3.2 V6..bo nawet jeśli przerobić ją na gaz to i tak wyjdzie mnie to taniej(bądź koszty bardzo podobne) niż w dieslu..a poza tym właśnie to co najważniejsze..moc o wiele większa,potrzebna właśnie i do terenu i do normalnej jazdy..a jeśli chodzi o kupno właśnie..to sądzisz,że lepiej kupić w Polsce czy za granicą??znalazłem parę łądnych modeli w Pl z takim właśnie silnikiem i niektóre juz przerobione są nawet na gaz:)..pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 to zależy, ja szczerze uważam że możesz kupić tu w polsce całkiem fajny egzemplarz i nie musisz jechac nie wiadomo gdzie po indentyczny za parę groszy taniej. Czasem może się okazać że akurat ta jest z salonu w Polsce (kilka razy udało mi się taka namierzyć). Ogólnie robisz dobry wybór wybierając benzyniaka.... polecam jeszcze raz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 a jak jest z kosztami napraw,części ??..kurcze chodzi mi po głowie jeszcze ten silnik 2.2dti ale wsumie mala moc,spalanie porownywalne do 3.2v6..no i frajda z jazdy o wiele niższa niż benzyniakiem:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 No napewno ceny części są porównywalnie wyższe niż w samochodach osobowych. Za komplet amortyzatorów nowych trzeba się przygotować na koszt około 800-900 zł, hamulce przód komplet (tarcze i klocki) ok. 450 zł, tył (bębny i szczęki) ok. 400 zł, sprżegło kompletne to koszt około 800 zł. Z części mniej popularnych: wał przód 1400 zł, wał tył 1800 zł, skrzynia wraz z reduktorem 2600 zł (używana w b.dobrym stanie). Bierz pod uwagę sam koszt opon, ja za komplet płaciłem prawie 1000 zł (sprowadzene ze Stanów). Napewno koszty eksploatacji są wyższe, ale równiez a takim samochodzie żadziej robisz gruntowne naprawy. Odnośnie silnika 2,2 dTi - za słaby. Samochód wazy 1800 kg. Na trasie będzie żółwiem. Jesli chcesz mieć pewnośc że masz coś pod nogą do dyspozycji bierz 3,2 V6 (210KM) i z manualna skrzynią. Będziesz na pewno zadowolony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 nom teraz to już jestem pewny tego silnika..czytałem na forach o V6 i dti i prawie każdy mający dieselka narzeka na ten silnik, więc V6 jest góra http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cool.gif ..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.