Gość Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Silnik: 1.3 cdti 90km 2007 rok.Czy taki zabieg bez kanału i odkręcenia łapy silnika jest trudny, czy trochę chęci i dobre klucze wystarczą? Rolka stoi dęba i się nie obraca. Dwa lata temu przerabiałem ten temat ale ja tego nie wymieniałem. Edytowane 9 Maja 2015 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Da radę bez odkręcania łapy.Filtr powietrza tylko wymontuj,dla lepszego dostępu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Małe sprostowanie, napinacz się kreci ale trochę krzywo prowadzi pasek na dolne koło pasowe. Widać z góry, że napinacz nie jest w osi z paskiem. Dwa lata temu to samo było. Nie wiem czy takie marne części teraz produkują, zawsze kupuje co najmniej ze, średniej półki. Za ostatni było dane co najmniej 200zł. Znacie jakiś powód czy po prostu zmęczenie materiału?Od razu wymienie cały kpl więc pytanie odnośnie pompy wody, polecacie skf czy Magneti Marelli ? Zauważyłem pewną różnicę czemu pompa wody pasuje do DTH od astry po numerach katalogowych jak i do corsy, a pasek Conti już nie. Do astry zalecany Conti 6pk1310, a do corsy 6pk1318 przecież to ten sam silnik. Żaden z tych pasków nie występuje w obu jednocześnie, dla każdego modelu jest inny numer. Edytowane 10 Maja 2015 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Witam Co do pompy wody to proponuję firmy Ruville,ja za namową kolegów taką kupiłem i żadnych problemów,co do paska wielorowkowego to polecam firmę Gates też koledzy z forum zaproponowali i śmiga jak ta lala taki zestaw + rozrząd ori GM i po sprawie. Na tych częściach się nie oszczędza jak każdy z nas wie, moim zdaniem lepszy komlet jest z tych firm co napisałem niż ten co kolega zaproponował.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Na conti jeżdzę ponad 2 lata i niewidomo ile było jeźdzone, wygląda na dostateczny ale wymieniam cały kpl, żeby nie wracać do tematu. Gatesa miałem i uważam, że jest bardzo dobry. Tylko chodzi mi głównie o numery katalogowe bo jedna cyferka może mieć dużą różnice . Napinacz chyba zamówię Ruville.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 SKF i Conti bardzo dobre produkty. Nie wiem czy do tego silnika pompy robi Hepu, bo też najwyższa półka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Okej, pompę wybieram SKF, napinacz Ruville tylko ten pasek nieszczęsny, który numer Conti wybrać. Hepu robi pompy do 1.3 i faktycznie półka wysoka. Edytowane 10 Maja 2015 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 1318 to najkrótszy do CD z klimą. Możesz zdjąć na chwilę obecny i sprawdzić. W CC 1.3 zdjęcie paska to minuta roboty, u Ciebie w CD powinno być podobnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Leszek,w 1.3 jest łańcuch nie pasek. Co do jakości to jak się trafi.A napinacze w 1.3 padają,właśnie w taki sposób jak u Ciebie,bądź zacierają się.Sprawdź przy okazji sprzęgło koła alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Beny ale piszemy o pompie wody, o napinaczu i pasku wielorowkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.