Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik: 1.3 cdti 90km 2007 rok.
Czy taki zabieg bez kanału i odkręcenia łapy silnika jest trudny, czy trochę chęci i dobre klucze wystarczą? Rolka stoi dęba i się nie obraca. Dwa lata temu przerabiałem ten temat ale ja tego nie wymieniałem.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie, napinacz się kreci ale trochę krzywo prowadzi pasek na dolne koło pasowe. Widać z góry, że napinacz nie jest w osi z paskiem. Dwa lata temu to samo było. Nie wiem czy takie marne części teraz produkują, zawsze kupuje co najmniej ze, średniej półki. Za ostatni było dane co najmniej 200zł. Znacie jakiś powód czy po prostu zmęczenie materiału?

Od razu wymienie cały kpl więc pytanie odnośnie pompy wody, polecacie skf czy Magneti Marelli ? Zauważyłem pewną różnicę czemu pompa wody pasuje do DTH od astry po numerach katalogowych jak i do corsy, a pasek Conti już nie. Do astry zalecany Conti 6pk1310, a do corsy 6pk1318 przecież to ten sam silnik. Żaden z tych pasków nie występuje w obu jednocześnie, dla każdego modelu jest inny numer.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583239
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co do pompy wody to proponuję firmy Ruville,ja za namową kolegów taką kupiłem i żadnych problemów,co do paska wielorowkowego to polecam firmę Gates też koledzy z forum zaproponowali i śmiga jak ta lala taki zestaw + rozrząd ori GM i po sprawie. Na tych częściach się nie oszczędza jak każdy z nas wie, moim zdaniem lepszy komlet jest z tych firm co napisałem niż ten co kolega zaproponował.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583280
Udostępnij na innych stronach

Na conti jeżdzę ponad 2 lata i niewidomo ile było jeźdzone, wygląda na dostateczny ale wymieniam cały kpl, żeby nie wracać do tematu. Gatesa miałem i uważam, że jest bardzo dobry. Tylko chodzi mi głównie o numery katalogowe bo jedna cyferka może mieć dużą różnice :). Napinacz chyba zamówię Ruville.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583283
Udostępnij na innych stronach

Okej, pompę wybieram SKF, napinacz Ruville tylko ten pasek nieszczęsny, który numer Conti wybrać. Hepu robi pompy do 1.3 i faktycznie półka wysoka.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583286
Udostępnij na innych stronach

Leszek,w 1.3 jest łańcuch nie pasek.

 

Co do jakości to jak się trafi.A napinacze w 1.3 padają,właśnie w taki sposób jak u Ciebie,bądź zacierają się.Sprawdź przy okazji sprzęgło koła alternatora.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71805-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego/#findComment-583293
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności