Skocz do zawartości

Duże spalanie - kadett 1,6i


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Gdzie może leżec przyczyna - mam te auto od niedawna ale wir w baku ma niesamowity

Jeżdżę na benzynie - w miescie pali 15- 16 litrów przy spokojnej jeździe (nawet jak na ciężką nogę to dużo za dużo), w trasie około 10 litrów.

Autko z roku 1990 , w czasei jazdy zapala sie taka pomarańczowa kontrolka (sonda lambda?)

Auto jest z wtryskiem.

Można to jakoś ustawic (nie chce jechac do warsztaty "zielony" bo policzą mnie ogromnie)

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

 

poprawiłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka nie zawsze oznacza sondę sczytaj błędy jak to zrobić tutaj http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=56 ,filtr powietrza w jakim stanie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja tez mialem cos takiego. u mnie paliwo uciekal przez przepone wyrownujaca cisnienie paliwa na wtrynku. dorobilem uszczelke, troche sylikonu i po sprawie. nowa przepona 120 zl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

witam

miałem identyczny problem

po poradach na forum zdjełem cały układ wtryskowy wszystko wymyłem wraz z silwiczkiem krokowym dałem nowe uszczelki nowy filtr przewody w.n. świece i zeszłem do 8 do 10 l.

powodzrnia a reszte doradzą ci inni bo jest tu dużo szpeców...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Mialem podobny problem ale z lpg. Sonda lamba padla ale nie koniecznie musisz ja wymieniac. Mozesz sprubowac zdemontowac silniczek krokowy i zastopic go sruba z zaworem regulowana recznie (kosz kolo 15 zl) u mnie to pomoglo ale tak jak wspominalem na LPG. Smieszne pieniadze a spelnia swoja role http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
andrzej_m55, W starszych instalacjach zamiast Krokowego i kompa do jego sterowania miałeś tylko przekaźnik (włączanie wyłączanie LPG) a zamiast krokowca zawór regulowany na stałe. W krokowcu gaz jest dawkowany tak jak paliwo a jak jest ten zawór czyli tak zwana śruba gaz idzie ciągłym strumieniem sęk w tym aby go nie dawał za dóżo ani za mało i na tym polega jego regulacja czyli dokręcenie lub odkręcenie podobnie jak kran. Przy krokowcu programuje sie kompa. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Witam

Ja to zle zrozumiałem sądziłem że w miejsce silniczka krokowego w układzie wtryskowym a ty mówisz o tym wężyku od parownika

To jest regulacja powietrza

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności