Gość jac1304 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam serdecznie. Jak w temacie spada mi moc auta i włączają się kontrolki od wtrysków serwisówkai jeszcze jeden którego nie znam świecący na żółto. Wymieniłem przepływomierz, i dzisiaj zawór turbiny ale niestety to nie pomogło. Jak włączają mi się te kontrolki to jak wyłącze zapłon i włącze ponownie to znowu jest spokuj na jakiś czas. Błędy usuwają się samoczynnie. Czy ktoś z kolegów przerabiał już coś takiego? Proszę o pomoć bo ręce już opadają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72316-spadek-mocy-po-przejechaniu-oko%C5%82o-7-km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek97 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 W moim przypadku za brak mocy odpowiedzialny był zawór EGR . Wypiąłem wtyczkę i moc wróciła .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72316-spadek-mocy-po-przejechaniu-oko%C5%82o-7-km/#findComment-589005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 bledy same sie nie usuwaja, mozna nawet wyciagnac ile razy i kiedy wystapily zamiast wymieniac czesci trzeba zapiac pozdny sprzet   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72316-spadek-mocy-po-przejechaniu-oko%C5%82o-7-km/#findComment-589111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Witam serdecznie. Jak w temacie spada mi moc auta i włączają się kontrolki od wtrysków serwisówkai jeszcze jeden którego nie znam świecący na żółto. Wymieniłem przepływomierz, i dzisiaj zawór turbiny ale niestety to nie pomogło. Jak włączają mi się te kontrolki to jak wyłącze zapłon i włącze ponownie to znowu jest spokuj na jakiś czas. Błędy usuwają się samoczynnie. Czy ktoś z kolegów przerabiał już coś takiego? Proszę o pomoć bo ręce już opadają Czytając Jac Twojego posta zastanawiam się czy pisałeś go w pospiechu .. czy po prostu emanujesz galopujacą głupotą. Przepraszam ale czytając takie maila zastanawiam się, dlaczego w ogóle zabierasz się za cokolwiek przy aucie, jezeli się na tym nie znasz, nie masz pojęcia na czym to wszystko polega. Piszesz, że zapaliła się kontrolka od wtrysków (moze się nie znam, ale nie wiem co to za kontolka), serwisówka (też nie wiem która, bo o problemach mówia nam dwie kontrolki: kontrolka z kluczykiem, mówiąca o pojawieniu się autka lub silniczek mówiąca o błędzie, który będzie miał wpływ na toksycznośc spalin, oraz trzecia .. o której nie masz zielonego pojecia .. czyli nie zadałes sobie nawet trudu aby sprawdzić co to jest za kontrolka. Nie wiem czy te częsci, które wymianiłeś to kupowałes nowe .. czy tylko sprawdziłeś z innego auta .. ale jezeli kupiłeś, to wydałeś kilkaset niepotrzebnych złotych .. które mógłbys dac mechanikowi .. i samochód by już chodził. Błedy prawdopodobnie zostają w module, jako historyczne .. i da się je odczytać .. nie znikają samoczynnie jak piszesz. Pierwsza jest diagnostyka .. pamietaj, bo wiecznie żyć nie będę jak mówił mój ojciec instruując mnie, gdy popełniałem błedy. Powiem Ci .. mi równiez ręce opadaja .. jak czytam Twojego maila .. .. ale kazdy ma prawo robic błedy .. Tak wię .. 1. dokładnie określ co za kontrolka sie świeci. 2. sczytaj błędy i zapisz ich dokładny kod (nie tylko ich Litere i 4 cyfry .. ale róznież kolejne .. wszystko co jest mozliwe .. nawet opis jeżeli mozesz 3. zamieśc informacje w poście .. wtedy na pewno będzie można spróbowac Ci pomóc ... inaczej to wróżenie z fusów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72316-spadek-mocy-po-przejechaniu-oko%C5%82o-7-km/#findComment-589148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.