Gość grzegorzw84 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 witam wszystkich . posiadam merivę 1,6 16v ,prawdopodobnie mam zatarte łożysko kompresora klimy. czy to jest część wymienialna? nowa sprężarka kosztuje 1000, a regenerowana 350zł. dodam ze klima jest napełniona i odgrzybiona. proszę o pomoc , dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Jeśli jest zatarte łożysko koła pasowego to można wymienić je nawet bez wyjmowania kompresora, potrzebny będzie tylko ściągacz, prasa hydrauliczna do wpasowania nowego łożyska, zapas narzędzi i cierpliwości. Poradniki na youtubie są do znalezienia. jeśli padło wewnętrzne łożysko to trzeba całą sprężarkę rozbierać i moim zdaniem lepiej wziąć regenerowaną. Mniej nerwów i krótszy czas naprawy. Oczywiście wtedy trzeba czynnik spuszczać i nabić ponownie. Przy rozszczelnieniu warto wymienić przy okazji osuszacz klimy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzw84 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 dzxieki wielkie , musze się zając tym tematem. a jak rozpoznać które to łożysko jest zatarte? buczy mi tylko jak jest klima włączona, i to buczenie zwiększa się wraz z obrotami silnika. to jest dosyć głosne buczenie do tego stopnia ze ciężko jest jechać na tej klimie. dość szybko rosnie temp. silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.