Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Witam mam pytanko czy ktoś przekładał wnętrze w fronterze A z frontery B lub z frontery A tej nowszej? jeśli tak proszę o informację czy to pasuje,i jakie ewentualne problemy mogą zaistnieć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Witam! Sam mam Frotere A i zastanawiałem się nad zmianą kokpitu. Ogólnie sprawa wyglada tak ze dla chcącego nic trudnego, lecz jest kilka trudności. popierwsze trzeba poprowadzić inna wiązkę włączania wycieraczek i inną wiązę włączania kierunkowskazów. po drugie kokpit wersji poliftingowej ma gdzie indziej uchwyty mocowania niż stary kokpit, po trzecie trzeba trochę pogrzebać w wentylacji. Ale tak jak mówię.... dla chcącego nic trudnego http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 a zmieniłeś już ten kukpit czy przymierzasz sie? Problemów z wiązkami się nie obawiam najbardziej czego się obawiam to tego czy na szerokość pasuje reszta jest myślę do pokonania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ogólnie chciałem, odstarzyła mnie cena kokpitu bo tam gdzie się pytałem kosztował cały 2500 zł a narazie mam inne wydatki. Szerokość jest idealna bo nic się nie zmieniło między A a wersją poliftową. Niewiem jak jest w przypadku B. Cięzko mi jest wypowiedzieć się na ten temat, ale sądze że jest to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 no i nie wiadomo jak z kierownicą czy na te kolumnę pasuje kierownica bo układ kierowniczy jest inny myślę że niebawem zabawię się w to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ogólnie koncepcja jest ta sama ale inaczej jest regulacja bo w nowszych jest dwu płaszczyznowa z tego co pamiętam.... tak jak już mówiłem u mnie stała rozbita i chciałem kupic wszystkie cześci do przeróbki (wraz z przełożeniem robocizną) to powiedzieli mi 2500 zł. Może kiedyś.... albo sprzedam tą i kupię nowszą i najlepiej będzie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 sądzę że idzie jakąś po wypadku z niemiec czy skąd ściągnąć za grosze i przełożyć taka moja koncepcja bo ceny kukpitów są wysokie bo ludzie angole przerabiają ale teraz po wejściu do szengen nie będzie możliwości zarejestrować angola więc liczmy że części będą tańsze [ Dodano: Sro Lut 06, 2008 12:12 ] Ronisize słyszałem że wiesz gdzie się znajduje we Fronterce puszeczka do odczytania kodów błędów, właśnie jej szukam i nie mogę znaleźć więc prosił bym cię o info Pozdrawiam [ Dodano: Sro Lut 06, 2008 19:28 ] Ronisize słyszałem że wiesz gdzie się znajduje we Fronterce puszeczka do odczytania kodów błędów, właśnie jej szukam i nie mogę znaleźć więc prosił bym cię o info Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.