Skocz do zawartości

problem z klaksonem corsa b


Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie od jakiegoś tygodnia nie moge dojść ładu z klaksonem w mojej corsie b kierownica bez poduszki. prąd przez klakson dochodzi przez tzw pierścień na kierownicy. Problem polega na tym że klakson czasem działa czasem nie albo próbuje wydobyć taki mizerny dźwięk plusowy przewód jest ok sprawdzałem wtyczke i czyściłem styki prąd przepływa. Obudowe i styki przycisku klaksona w kierownicy też srawdziłem są ok. Sam klakson spinałem na krótko działa prawidłowo. Użyłem amperomierza na stykach przy kierownicy i stwierdzam że gubi mase bo nie wydaje dźwięku podczas zwarcia wtyczek podałem mu mase z karoserii jest ok tylko problem w tym że nie moge puścić kabla przez kierownice bo poprostu się obraca, próbowałem w otworze w kierownicy dać nakrętke z nowym kablem ale przez chwile miał mase ale ją zgubił. Odnośnie przewodów idących do trąbki jeden musiałem sztukować ten od masy było to już dawno bo był przerwany. Prosze o pomoc i dziękuje za uwage

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Najważniejsze aby dochodził prąd z "pierścienia" na kierownicy jak to nazwałeś.Nie możesz pociągnąć przewodu masowego z nadwozia albo elementu silnika do klaksonu jak najkrótszą drogą?.Bo szukanie oryginalnej masy od klaksonu może być tematem długodystansowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tropem prądu na pierścieniu zauważyłem że kręcąc kierownicą w jednym miejscu ten bolec który podaje prąd lepiej styka się z tym pierścieniem i klakson wtedy dzkała i tu pytanie czy da się ten bolec jakoś wymienić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :gwizd: za radą kolegi NaTAN postanowiłem odwiedzić szrot i z corsy wziąłem ,,nowy pierścień od kierownicy " oraz tego bolca który daje prąd do klaksonu aby wymienić ten bolec wystatczy zdjąć kierownice, plastiki obudowy stacyjki następnie odpiąć manetki od kierunków i wycieraczek potem ten plastik na którym jest bolec wystarczy odpiąć dwa plastikowe zabezpieczenia i można zdjąć go z wałka z kierownicy jest w nim odrazu łożysko od kierownicy. Problem oczywiście został rozwiązany moge teraz trąbić dowoli pozdrawiam wszystkich oplomaniaków :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności