Gość stszur Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 rozglądałem się za szczotkami, jest ich tyle że nie ogarniam =P nie wiem jaki mam alternator (ani jak to sprawdzić), dla mojego silnika znalazło ich dziesiątki różnych typów... czy jest jakiś inny sposób aby to sprawdzić czy muszę go wpierw rozebrać by porównać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-601574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Z tego co pisano wcześniej na forum to najlepiej kupić alternator po regeneracie zostawiając własny w rozliczeniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-601590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Na alternatorze jest tabliczka znamionowa częsci i numer częsci. Tutaj musisz uwazac, bo nie wszystkie alternatory z opli z silnika 1.7 pasuja do siebie i sa kompatybilne. Pamietam, że alternatory z Merivy, Corsy nie pasowały do Astry .. i odwrotnie .. pomimo, że były wygladem prawie identyczne .. to inaczej jest w nich rozwiazany układ wzbudzenia. Jeden egzemplarz ma to po stronie auta .. a drugi po stronie części, czyli zabudowany w samym alternatorze. Najlepiej dokupić pod ten sam model. Mocowania wszystkie są takie same, wiec kazdy z nich zamontujesz na silniku. Trzeba uwazać. Osobiscie kupuje raczej zamienniki .. niż regenerowane. Masz dwa lata dwarancji. Kiedys kupiłem zamiennik z jakiejs dużej gdańskiej firmy .. za naprawdę przyzwoitą cenę, co prawda było to wtedy jeszcze do renault, ale pracował naprawdę przyzwoicie. Nie pamietam nazwy tej firmy, ale myslę, że jak wbijesz w google to znajdziesz. A jak nie ta to inna .. może blizej Twojej lokalizacji. Poniżej masz tabliczkę znamionową .. 89.... to numer częsci .. numer GM to bez pierwsze i ostatniej cyfry ... Edytowane 9 Września 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-601610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Kiedys kupiłem zamiennik z jakiejs dużej gdańskiej firmy .. za naprawdę przyzwoitą cenę, co prawda było to wtedy jeszcze do renault, ale pracował naprawdę przyzwoicie. Ja też i okazało sie ,że firma jest przeciętna - deko lepsza od chinczyków - po roku łożyska alternatora już wyją = używki the best... Powiedzmy ... szału nie robi , ale ujdzie w tłoku. Chyba ,że ktoś jest ślepy i głuchy , to nic nie zatrybi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-601967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Ja też i okazało sie ,że firma jest przeciętna - deko lepsza od chinczyków - po roku łożyska alternatora już wyją = używki the best... ja miałem ten alternator przynajmniej rok i nic sie nie działo .. moje auto jeździ jeszcze po moim mieście .. i jak zobaczę je a bede miał mozliwośc porozmawiać z ludźmi, którzy go kupili to zapytam i dam odpowiedź .. ale czy to będzie za tydzień, miesiąc, czy rok .. nie wiem ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-602022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 ja miałem ten alternator przynajmniej rok i nic sie nie działo Z tego co pamiętam , mój też ma ponad 2 lata i wysrał na silnik/błotnik cały smar z łożysk . Do tego czasem se zapiszczy delikatnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-602757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 no to w sumie .. dwa lata to całkiem dobry wynik .. .. teraz pytanie, czy jak piszesz ""wysrał" smar bo miał go za dużo .. czy był nieodpowiedni i temperatura sprawiła, że wyleciał podczas kręcenia. Wcaleś ie nie zdziwię, że to pierwsze .. piszczy alternator czy pasek .. bo to różnica??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-602765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 piszczy alternator czy pasek .. bo to różnica?? Ja mam wieloklin z napinaczem - nie piszczy Co do smaru - jak łożyska grzechotały , to kupiłem smar w spreyu i dopsikałem , bo nie było innego wyjścia ( pomijając demontaż)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/3/#findComment-604386 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.