Gość grzes08 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 A co dalej za tymi numerkami było .. masz gdzies zapisane .. bo to, że bład jest P0400 mówi nam tylko o problenie z EGRem .. a P2279 mówi mi o nieszczelności w układzie dolotowym powietrza .. ale to tego dopisane sa tzw. symptomy, które czasami ukierunkowuja porządnie problem .. Dodatkowo wg. mnie najpierw powinienes pozbyc sie błedu P0400 .. a potem pewnie okaże się, że bład P2279 sam zniknie .. To masz tu link do podobnej sytuacji ... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1901734.html Gdybys miał symptom do błedu P0400 mozna byłoby sprawdzić .. czy brak jest pradu, czy nie właściwy jest sygnał zwrotny z EGRu, czy nie ma masy, czy jest zwarcie itd. Stawiam na blokujacy sie EGR lub uwalona cewka zaworu EGR. Teraz ładuje sie to w normalną całość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-605817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Tylko te numery pokazywało, nic więcej. błąd P0400 wywalało od dłuższego czasu, EGR był czyszczony i sprawdzany jakiś miesiąc temu i nic nie pomogło. błąd P2279 wywaliło niedawno   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-605829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Tylko te numery pokazywało, nic więcej. błąd P0400 wywalało od dłuższego czasu, EGR był czyszczony i sprawdzany jakiś miesiąc temu i nic nie pomogło wszystko zalezy jaki sprzetem było sprawdzane .. jak opcomem lub techem to na pewno pokazywało .. innych sprzętów nie znam, wiec się nie wypowiadam ..co tego, że miesiąc temu było sprawdzane nie przemawia do mnie .. jezeli jest bład P0400 nadal to cos nie tak jest z EGRem .. sprawdzałeś czy działa zawór podpinając go pod inne auto?? pewnie nie. Nie wiem czy dobrze przeczytałes podesłany mail .. tam gośc też czyścił EGR tylko nikt z "fachowców" nie sprawdził czy on działa mu fizycznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-605831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Bez zaworu błąd nieszczelności zniknął(błąd recyrkulacji pozostał, po wypedałowaniu pokazuje błąd ECN040056), pojawił się natomiast błąd dotyczący samego zdemontowanego zaworu ECN024304. Jeśli dobrze pamiętam to błąd nieszczelności miał oznaczenie ECN227911 ale nie jestem w 100% pewny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-605849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 no widzisz .. a jednak sa symptomy jak powiedziałem .. P0400 56 .. niestety nie moge nigdzie znaleźć opisu .. moze ud ami się w domu. ale z tego co opisujesz .. to ja stawiam na niedziałający lub zawieszający się zawór EGR .. bład P0243 to brak doładowania .. .. bo jak miałes dziurę to doładowania nie było ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-605854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Wrociłem od mechanika, nowy zawór założony, błędy pokasowane. Turbo działa...ale...przy większej prędkości spod maski słychać mocne gwizdanie a po puszczeniu gazu słychać "klekot", wczesniej tego nie bylo. Mechanik twierdzi że to może być jakas rolka od paska klinowego a w najgorszym wypadku...rozwalające się turbo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-606130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 No to co za mechanik .. który mów takie rzeczy i nie sprawdza tego .. rozwalająca się turbina lub rolka napinacza moga zrobic duże spustoszenia w silniku .. nie rozumiem tych ludzi .. rolke napinacza możesz sprawdzic .. demontujac na chwilę pasek .. to nie problem .. z turbina gorzej .. trzeba ściągnac rurę dolotową powietrza od filtra i zobaczyć jak wygladają łopatki, czy nie ma zakrzywień lub czy nie rysuje obudowy a poza tym czy nie ma za dużego luzu promieniowego na łozyskach (luz tam jest zawsze) ale nie może być nadmierny .. tu trzeba mieć doswiadczenie. Z tego co pamietam luzu osiowego ma nie być w ogóle. Gwizdanie zawsze kojarzy mi sie albo z turbiną .. albo z dziurą w układzie dolotowym za turbiną .. no ale Ty masz jeszcze to "klekotanie" .. to mnie trocę niepokoi, sprawdziłbym to jak najszybciej u jakieś lepszego mechanika ... jak miałem 1.9 DTH pamietam, że miałem hałas spod rozrządu .. ale nie w postaci gwizdania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-606133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fps Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 witam, czytałem cały temat, ale nie bylo mojego problemu, otoz dzisiaj jadac sobie "5" i dodając gaz słyszę gwizd zmiana na 6 i tez jest gwiz, ale tylko jak nie dodaje gaz, przy stalych obrotach gwizdze na 6, na innych biegach cisza i spokoj? moze ktos cos doradzic co to za przyczyna miesiac temu byla robiona dwu masa i sprzeglo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-608484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 sprawdź układ dolotowy powietrza od turbo do kolektora dolotowego .. wszystkie rury, wszystkie połączenia, wszystkie uszczelki .. to najczęstsza przyczyna gwizdania .. jezeli wszystko jest ok .. to kolejna przyczyną gwizdania jest uszkodzone łopatki turbiny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-608523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fps Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 sprawdź układ dolotowy powietrza od turbo do kolektora dolotowego .. wszystkie rury, wszystkie połączenia, wszystkie uszczelki .. to najczęstsza przyczyna gwizdania .. jezeli wszystko jest ok .. to kolejna przyczyną gwizdania jest uszkodzone łopatki turbiny. kolego ale czemu tylko na tych 2 biegach tak jest ? jezeli to na wszystkich biegach powinno sie tak dziac Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/3/#findComment-608561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.