Skocz do zawartości

[TUT] Wymiana termostatu 1.7 cdti Z17DTR


kaliope

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o TUTEK jest ok .. ale dwie rzeczy ..

Honda z silnikiem 17 CDTI to całkowicie inna konstrukcja .. ona bardzie przypomina Z17 DTH niż DTR, ale ok .. natomiast brakuje mi tu Corsy 17CDTI na silniku Z17DTR. Po drugie .. jeżeli odkręcasz tylko pokrywę .. pamiętaj, że za każdym razem należy wymienić uszczelkę .. stara zazwyczaj się rozdziera podczas demontażu .. i jeszcze jedno .. niekonieczne jest zdejmowanie przewodu wylotowego wody .. można go tylko odchylić .. a i jeszcze jedno .. ten "znaczek" o którym mówiłeś .. to zaworek, a nie znacznik .. poza tym ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jest przecież info o wymianie uszczelki

2. Corsa jest w tytule filmiku, ale fakt zapomniałem ją ująć na pierwszym screenie

3. Mówisz zaworek....ok....wzorowałem się na angielskiej literaturze a tam był 'znaczek' :)

4. Co do hondy to w sumie nie zdawałem sobie sprawy...ale nowsze hondy nie mają nowszej wersji 1.7 cdti?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1. Jest przecież info o wymianie uszczelki
byc może przeoczyłem tekst .. dość szybko się przewija

 

 

4. Co do hondy to w sumie nie zdawałem sobie sprawy...ale nowsze hondy nie mają nowszej wersji 1.7 cdti?
nie, Honda 17 CDTI była tylko jedna .. jest to Honda z tego co pamiętam VII generacji silnik pochodzi konstrukcyjnie z 2004 r. to był protoplasta Z17DTH w oplu, choć konstrukcyjnie został również mocno zmieniony (inne wtryskiwacze, inne koło zamachowe, inne tłoki, inna pompa paliwa .. itd.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności