Gość yampik Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Cześć, Po paru autach ze stajni BMW, Audi, VW, Citroenów a także (niestety) Renault chyba w moim życiu przyszedł czas na Opla : SMILE : Sprzedaję moją e39 530d i zastanawiam się nad Signum lub Vectrą (w kombi) raczej będąc bardziej przekonanym na Signum. Żeby nie było, zanim założyłem ten temat przeszperałem forum jak i "internety" i mam jeszcze parę pytanek bardziej odnośnie silnika który chcę wybrać. Celowałem w auto 200+ jednak nasłuchałem się trochę negatywnych opinii na temat 3.2 V6. Idąc tym tropem wpadłem na 2.0T którego spokojnie można wykręcić na samej mapie na 200+. Planowałem wydać 15-20k jednak bardzo podoba mi się Signum w polifcie i widziałem parę fajnych sztuk 20-25k i w górnej granicy już parę ładnych 2.8T. Z tego co wiem to wszystkie w/w motory dobrze znoszą LPG (tak myślę nad bestaliskim zagazowaniem) : SMILE : Czy ktoś z doświadczenia może mi podpowiedzieć jak to jest z awaryjnością tych 3.2 i 2.8T? Bo te 2.0T ludzie zazwyczaj chwalą. 3.2 i 2.8T to V6 (z tym że 2.8 uturbiony) a 2.0T to rzędowa 16v z turbinką? Ogólne zasady "jak nie kupić szrota" - znam : SMILE : Chciałbym uzyskać od Was parę konkretów odnośnie dokładnie tego auta i w/w silników : SMILE : Za każdą poradę będę mocno wdzięczny. Edytowane 1 Listopada 2015 przez yampik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 2,8 kosztuje majatek przy serwisowaniu 3,2 nie ma juz w poliftach pozostaje tylko 2.0 T jesli ma byc polift a o taki w dobrej kondycji jest ciezko poczytaj troche w tym dziale nie jestes pierwszy ktory o to pyta co do 3,2 nie wiem co i gdzie czytales ale chyba ktos nie trafil z ocena latwe do zagazowania i dobre silniki moze nie oszczedne ale dzwiek to rekompensuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/#findComment-609527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yampik Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 czyli jak przedlifta to można spokojnie brać 3.2? spalania wiem jaki potrafią być bo miałem a4 b5 w 2.8 V6 i quattro te 3.2 są na dwumasie? trochę poczytalem na http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/73566-vectra-32-v6czy-warto-kupic/page-2 też chwalą te 3.2... a mi tak mocno odradzali:D czyli chybarozejrzę się za przedliftem 2.0T lub 3.2v6 - najchętniej z gazem a polift 2.oT. w tych 20k to pewnie raczej celować w przedlifta ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/#findComment-609537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 na dwumasie chyba tylko 1,8 nie jest reszta kazdy ma dwumas 20 kola moze cos trafisz na VKP masz chlopakow ktorzy sciagaja takie zabawki popytaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/#findComment-609569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yampik Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 masz może jakiś namiar na kogoś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/#findComment-609608 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 popatrz w dziale handlowym na VKP i w polecanych maja ogloszenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73786-signumvectra-20t28t32v6/#findComment-609615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.