Gość micek Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Witam, auto jakiś czas temu przy przyśpieszaniu przy około 3tyś obr. dostawało stanu awaryjnego. Diagnozą był EGR, oczywiście oddałem auto do czyszczenia, został wyczyszczony cały układ dolotowy, włącznie z turbiną. Po tej operacji nie ma żadnych błędów w komputerze ale auto nie ma kompletnie mocy, przy ok. 3tyś dostaje jakiegoś kopa(gość twierdzi że jest wszystko ok). (Inny) Mechanik powiedział ze to może być przepływomierz, wiec go wymieniłem ale nic się nie zmieniło. Jaka może być przyczyna takiej usterki? A i sprawdziłem na komputerze że przy maksymalnym gazie auto ma około 170kg/h przepływu powietrza, jaka powinna być norma?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 O wtryskiwaczach nie wspomnieli mechanicy ani słowa? Ja bym nie dawał do warsztatu ogolnego tylko do takiego, który się zajmuje tylko dieslami.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Tylko ze przed czyszczeniem auto zbierało sie dobrze a po czyszczeniu juz nie, a niesprawne wtryskiwacze nie bada widoczne w komputerze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Może podczas montażu czegoś nie dokręcili i powstała nieszczelność. Zobacz też w miarę możliwości wskazania MAP sensora, montowanego na kolektorze, może podczas czyszczenia nie wyjęli go i się zabrudził.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam, okazuje sie musze wymienić turbine. Jak sprawdzić jaki mam silnik, w techu pokazuje oznaczenie silnika MultiJet 603, mam 1.3 CDTI 75km wer. ecoflex i niektórzy podaja ze to jest turbina pod DTH a inni pod DTJ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 75KM to z13dtj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Opel dixi po vinie podał mi ze silnik to: Silnik Z13DTJ -2986102 Jak do tego dobrać turbosprężarkę? Wszystkie pod DTJ, 75KM bedą pasowały? Edytowane 30 Listopada 2015 przez micek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Nr katalogowy: 58 60 028 z DPF 58 60 030 bez DPF   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Nie znalazlem nigdzie na allegro turbiny z takim oznaczeniem, moze ktos podać link do oferty allegro. Najlepiej z kolektorem w zestawie edit:/ Po kontakcie mailowym sprzedawca twierdzi ze będzie pasowała do silnika. http://allegro.pl/show_item.php?item=5053839569 Edytowane 30 Listopada 2015 przez micek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) nie bedzie pasowala do z13dtj bo jest od a13dtc to sa lata okolo 2013 r po ulepszeniu osprztu Edytowane 30 Listopada 2015 przez mati11294 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.