Gość tedi509 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 WitamMam problem z autkiem, mianowicie sporadycznie podczas pracy na wolnych obrotach zapala sie check i auto gaśnie tak jak by mu wyłączył zapłon. Czasami podczas ruszania szarpnie jak do zgasniecia, mrugnie check i jedzie dalej... Błąd jaki w tym momencie jest rejestrowany to 48 - zbyt niskie napięcie. Aku naładowany i sprawdzony testerem i jest ok, ładowanie na poziomie 14.3v więc też ok. W czym może tkwić problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 sprawdzic ladowanie z obciazeniem bez krecac do np 4000 no i podstawa kable od altka od aku i masy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/#findComment-618992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi509 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) ładowanie bez obciążenia 14.3, 14.4 i podczas obciazenia wszystkim co jest w aucie 14.2, 14.3V. Spadek przy rozruchu do 11v czyli aku ok. Zmieniłem akumulator i dalej to samo. Dzisiaj podłączyłem go pod op-coma i gasnie ale błędów brak... Dziwne jest to, że gdy się jedzie np ze stałą prędkością 50km i 2000rpm wszystko jest ok. Problem występuje tylko na jałowych, i czasami podczas próby ruszenia. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez tedi509   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/#findComment-619049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 swapa sam robiles ?? na jakim osprzecie ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/#findComment-619051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi509 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) tak robiłem sam, zaznaczę że to nie pierwszy już mój swap. osprzęt jest z c25xe narazie. Nie sugerować się obrotami, bo zegary są z 2.0. Link do filmiku jak to wygląda: Problem rozwiązany;) wziąłem pod oscyloskop czujniki wału i wałka i okazało się że coś zakłóca ich pracę, przez co sterownik gubi synchro i silnik gaśnie. Okazało się że zakłócenia generują przewody zapłonowe, po prostu kabel od czujnika wału biegł pomiędzy przewodami WN i to generowało zakłócenia. Inne poprowadzenie kabli załatwiło sprawę, przy okazji zaizolowałem całą wiązkę izolacją materiałową i jest ok. Zauważyłem że nawet auto lepiej odpala Tak więc temat do zamknięcia. Dziękuję za wszystkie rady i pomocne wskazówki. Pozdrawiam Kamil Edytowane 12 Stycznia 2016 przez tedi509   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/#findComment-619054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 niezly numer   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74578-b%C5%82%C4%85d-48-ga%C5%9Bnie-x30xe/#findComment-619194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.