Gość Kacper Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 zółty battery , RED Ignition ACC Te dwa przewody łączysz razem.Powinny być wpięte tam gdzie masz oznaczenie na seryjnym radiu +12V Tu masz jeszcze opis pinów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1575255.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badypl Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Te dwa przewody łączysz razem. Powinny być wpięte tam gdzie masz oznaczenie na seryjnym radiu +12V Tu masz jeszcze opis pinów. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1575255.html Powstał problem ponieważ adapter nie uwzględnia podłączenia dwóch kabli,które mają już założone końcówki.A czy napewno to niewywoła spiecia? Podłączyłęm na próbę sam czerwony, radio nawet nie drgnęło przy i bez zapłonu. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez badypl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Z tego co podałeś to czerwony jest do plusa po zapłonie a żółty do stałego plusa więc radio nie zadziałało. Czerwony i żółty ma być połączony i wpięty do stałego plusa. Tak to ma mniejwięcej wyglądać jak na fotce w pierwszym poście http://forum.opel24.com/topic/35042-nieoryginalne-radio-a-data-na-wyswietlaczu/ zaznaczyłem na zielono dla pewności które piny mają być polączone ps Nie cytuj mojego posta tylko zejdź na dól strony do okna odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.