Gość albin37 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 To może rzeczywiście nie warto przepłacać i kupić te GM.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R610 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Dziękuję za odpowiedzi @grzesiek944 tak troche nie w temacie. Dużo ci oleju zjadał? Ile wyszedł taki remont? nie zastanawiałeś się nad włożeniem słupka ze starszego pla z elektronicznym zapłonem? Spalał ok. 1L oleju na 1000km.Podmiany silnika nie brałem pod uwagę. Zauważyłem wyciek oleju spod uszczelki głowicy po prawej stronie silnika.Potem jeszcze pojawiły się przebarwienia z płynu chłodzącego.Miała być robiona sama głowica.Jak już została zdjęta to wymieniłem też pierścienie na tłokach.Jeszcze wymiana chłodnicy.Całość kosztowała mnie ok 1300 zł.Koszt uszczelek, planowanie głowicy z wymianą uszczelniaczy zaworowych, pierścienie, rozrząd, nowa pompa płynu chłodzącego, chłodnica.Kupiłem też klucz dynamometryczny i przyrząd do montażu tłoków z pierścieniami.Robiłem to sam : SMILE : Odliczając koszt narzędzi wychodzi 900 zł. Pozdrawiam Edytowane 12 Lutego 2016 przez R610   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R610 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Chciałem skorygować.Silnik: 900zł + chłodnica i płyn: 300 zł. Edytowane 14 Lutego 2016 przez R610   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.