Skocz do zawartości

VIKI 2.2 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Może jakaś podpowiedź jak to prawidłowo wykonać ;(

 

[ Dodano: Pon Sty 21, 2008 17:26 ]

ok...już mam...zakręciłem... się hehe

 

[ Dodano: Pon Sty 21, 2008 17:43 ]

Czy, orientuje się ktoś ile taka usługa kosztuje w ASO :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok...straszne dzięki za pomoc, ta instrukcja do odpowietrzenia samemu jest troszkę skomplikowana i trzeba wiedzieć, co odłączyć, gdzie podłączyć i pompkę trzeba mieć itd,...więc wybiorę się do ASO, aby, nic nie popsuć samemu....

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam...

 

 

 

 

 

Witam...

 

Wczoraj mi doradzałeś ja odpowietrzyć układ paliwowy w viki 2.2 DTI i nachodzi mnie jeszcze taka sprawa, jeśli ona pali bez problemu jak jest ciepła i wtedy kiedy ją pastawie tak aby tył auta był wyżej od silnika to czy czasem nie jest uszkodzony zawór zwrotny, że to paliwo cofa sie do zbiornika ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ona pali bez problemu jak jest ciepła i wtedy kiedy ją pastawie tak aby tył auta był wyżej od silnika to czy czasem nie jest uszkodzony zawór zwrotny, że to paliwo cofa sie do zbiornika ??

 

No o tym nic nie wspominałeś że gdy tył sam. do góry to wszystko jest OK. W tym przypadku zapowietrza sie na przelewach lub uszczelniacze wtrysków. I będzie co dzień gorzej!!! Logicznie rozumując silnik zapowietrza sie albo na pompie czyli tych przelewach . Lub na filtrze paliwa . I można tu postawic 100% diagnozę w którym miejscu.

 

1 przelewy- lub uszelki wtryskiwaczy -silnik nie odpala i potrzeba kilkakrotnego uruchamiania.lub odpala ale po 3-4sek gasnie.

2 filtr lub przewód od zbiornika ::Silnik zapala bez problemu ale gasnie po 15sek.

Więc musisz baczniej obserwować moment uruchamiania silnika. 8) Aby wiedziec co należy naprawiać 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mój problem opisałem w wczśniejszym moim temacie o to on...

[ Dodano: Sob Sty 19, 2008 23:00 ]

Wydaje mi się że układ paliwowy jest zapowietrzony.....Jak ją odpalam po nocy, to odpali i zaraz zgaśnie, i póżniej kręcę,kęce i nic. Jak stoi tak do 4 do 5 godz. to odpala, gdy ciepła to od dotknięcia.Postawiłem ją dziś na górce tak aby tył auta był wyżej niż silnik odpaliła bez problemu.Jak ją kupowałem to gościu mówił że mu zabrakło paliwa i raz mi się zdzrzyło coś takiego że jak zapaliła mi się rezerwa to viki mi zgasła, było to przed stacją benzynową, zatankowałem do pełna pokręciłem troszkę rozrusznkiem i odpaliła.

Jak można odpowietrzyć układ paliwowy. Prosze pomóżcie ....dzięki

 

Skłaniam sie za tym pierwszym ,,,,przelewy- lub uszelki wtryskiwaczy -silnik nie odpala i potrzeba kilkakrotnego uruchamiania.lub odpala ale po 3-4sek gasnie.

 

Jaki jest koszt takiej naprawy 8) I czy, można to zrobić u mechanika czy też trzeba odwiedzić ASO, bo dziś mi zaśpiewali za odpowietrzenie układu 200 zł - ASO w Grudziądzu.

 

Sprawdzałem dziś wszystkie przewody i nie widać aby gdzieś była nieszczelnośc sam już nie wiem...??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dziś wszystkie przewody i nie widać aby gdzieś była nieszczelnośc sam już nie wiem

Aby wymienić przewody przelewu to potrzebne jest 3szt trójników ,bo nigdy nie wiadomo czy nie pękną przy demontażu i 1metr. przewodu o otworze fi 3,2. .Następnie pociąć na wymiar starych i pozakładać .One po prostu sie zdejmują .Nowe mocno powciskać .O odpowietrzaniu już pisałem , potrzebna jest pompka rozpiąć przewód powrotny do zbiornika i cągnąc .Przewody do pompy są tylko dwa więc nie ma tu żadnych problemów z doliczeniem się ich. Dodam tylko że przewód idący z filtra jest przewodem zasilania ,a powrót idzie bezpośrednio do zbiornika i na nim musi być złączka która należy rozpiąć .i pompować można do bańki lub po prostu połączyć drugim końcem do tego rozpiętego i tłoczyć do zbiornika. Odpowietrzanie w ASO tu na Sląsku to kwota 60-80żł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody są ok...nie ma potrzeby wymiany, a jeśli chodzi o te uszelki wtryskiwaczy to wszyscy mechanicy u których dzisiaj byłem mówią, że to napewno nie to....i co teraz??...hm..?? Mam namiary na mechanika który powiedział że wie jak to zrobić, tylko że dopiero w lutym...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

których dzisiaj byłem mówią, że to napewno nie to....i co teraz??...hm..

A kto powiedział ze to masz robić w ciemno!!!.Co to za mechanicy którzy nic nie zrobili a twierdzą ze nie to . Aby to stwierdzić ponad wszelką wątpliwość to należy układ zasilania zmierzyć na podciśnienie .Do tego służy wakumetr, i wszystko widać jak na dłoni gdzie jest nieszczelność. Ale widocznie panowie mechanicy nawet nie wiedzą do czego służy taki przyrząd bo ich naprawa i wiedza zatrzymała się na fiacie 125p :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności