Skocz do zawartości

Kadett-Dziwne obroty na jałowym


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Poszperałem na tym forum troszkę, ale nie znalazłem takiego problemu. Postaram się go Wam przybliżyć...otóż mój Kadett na wolnych obrotach, tuż po odpaleniu, ma około 1200 obrotów. Gdy dosłownie chwilkę pochodzi obroty powoli spadają mu do 1000, a nwet ciut niżej, ale chodzi nie gaśnie nie trzęsie. Gdzieś czytałem że obroty w przedziale 850-1300 to nic złego, ale czy taka "wariacja" silnika to dobry znak?

 

Kolejna zagwostka z racji tego że jestem początkującym kierowcą z dopiero 1,5 rocznym stazem. Gdy silnik mam na wolnych obrotach tuż po odpaleniu i załóżmy ma 1000 obrotów i chcę go ożywić 8) (lubię go słuchać) wkręcę go dynamicznie na 2500 kilkakrotnie pompując pedał gazu (nie do dechy) i w miarę płynnie opuszczę nogę całkowicie z pedału gazu - silnik traci obroty, zaczyna się trząść, obroty dalej spadają poniżej 1000 i zdycha. To normalne?

 

Dodam że świece wymienione na nowe, płyny nowe, uszczelka pod głowicą nowa powyższe problemy miał od chwili kupienia 8) Aha i czy tylko mój Kadett tak ma że nie ruszy na prostej na samym sprzęgle?? Niby mnie to w ogóle nie przeszkadza, ale zaczynam się zastanawiać czy ten bydlak ma tak gigantyczne opory toczenia, masę, że na wolnych obrotach puszczając sprzęgło nie ruszy czy coś jest z regulacją silnika. Pomożecie? :prosze:

 

Zmieniłem tytuł/andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, ale może jeszcze jakaś wskazówka - gdzie szukać takiego silniczka w komorze silnika. Okolice rozrusznika? Jak mniej więcej on wygląda - duży, mały, długi, krótki? Cokolwiek 8) bo nie mam pojęcia jak taki silniczek ma współpracować z silnikiem benzynowym i mieć wpływ na jego obroty na luzie. Szczerze powiedziawszy nie wiedziałem że akurat ma to bezpośredni związek z podanym niedomaganiem silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach