Skocz do zawartości

najpierw benzynka.. potem LPG - problem z gazem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

juz powoli mam dosc tego, ale zanim wybiore sie do gazowni to zapytam tutaj.

problem jest nastepujacy, auto slabo odpala na gazie tzn. jak jest kolo zera lub ponizej zera, to bez dodania gazu pedalem nie odpali sam, po za tym jak jade po takim odpalniu odrazu na gazie, to w momnecie zmiany biegów, oborty spadaja do zera calkowicie az gasnie auto...

 

nie ma tego problemu zupelnie jak auto odpale na benzynce (bez dodawania gazu), przejade z 5 minut, wtedy moge juz odpalic auto na gazie ponownie i wszystko juz graz jak w zegarku, zadnych problemow....

 

w czym moze lezec problem??

 

pozdrawiam

emzz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy auto jest zimne gaz nie przechodzi dop fazy lotnej do końca i dlatego gaśnie jak jest zimny. odpalaj auto na benzynie i przełącz na gaz po paru minutach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czym moze lezec problem??

To nie problem, tak po prostu jest. Odpalasz na bence, jedziesz kawałek żeby silnik złapał temperaturę i przełączasz na gaz luba samo sie przełącza. Jak jest zimno (właściwie nawet jak jest ciepło :)) to odpalanie na gazie jest niewskazane ze względu na trwałość membran w parowniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia

 

sekwencja powinna sama sie przelaczac

z benzyny na gaz po osiagnieciu odpowiedniej temperatury silnika

Co Ty masz za instalacje ze sam mozesz przelaczac ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sekwencja powinna sama sie przelaczac

z benzyny na gaz po osiagnieciu odpowiedniej temperatury silnika

albo po dodaniu gazu, czyli przez osiągnięcie pewnego stopnia obrotów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo po dodaniu gazu, czyli przez osiągnięcie pewnego stopnia obrotów

To sie dzieje inaczej, najpierw silnik łapie temperaturę (30 st. C) a dopiero potem przełączą sie na gaz po osiągnięciu odpowiednich obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i nie ma znaczenia ze to gaz sekwencyjny... ?

kazda generacja instalacji gazowych tak ma ?

z tego co mi mowil gazownik wynikalo jasno, ze instalacja sekwencyjna bardziej od zwyklej wymaga osiagniecia okreslonej temperatury, dzieki ktorej gaz wtryskiwany do silnika osiagnie odpowiednie cisnienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie dzieje inaczej, najpierw silnik łapie temperaturę (30 st. C) a dopiero potem przełączą sie na gaz po osiągnięciu odpowiednich obrotów.

może w gazie sekwencyjnym a ja mam II generacje i wystarczy pewien próg obrotów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam inst II gen w astrze i mam 2 ograniczenia, tak jak pisal GrzECHO.

 

pierwszym koniecznym do spelnienia jest temperatura (no wlasnie jest ustawione na 30 albo 35st) i dopiero po nagrzaniu przelaczy na gaz jak przydepne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności