Skocz do zawartości

Corsa C, nowe tanie radio 2-din


Gość Under B

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

To mój pierwszy post na forum, więc chciałbym się z Wami przywitać. Na imię mam Bartek i jeżdżę Corsą C, z 2002 roku przed liftem, która posiada seryjne radio (zdjęcie z internetu poniżej):

 

9370522000_1441727562.jpg

 

Chciałbym wymienić je na nowe 2-dinowe. Niestety jestem kompletnie zielony w temacie. Nie znam się na tym zupełnie. Czytałem w internetach artykuły oraz przejrzałem za pomocą opcji SZUKAJ interesujące mnie tematy, lecz ciężko mi coś z tego wyciągnąć, skoro nie posiadam żadnej wiedzy w tym temacie, więc muszę oprzeć się na konkretnym przykładzie. Z tego powodu proszę o wyrozumiałość.

 

Nie mam teraz możliwości wyjęcia tego radia i sprawdzić co tam w środku siedzi, a zdjęć jego tyłu nie mogłem znaleźć w internecie.

 

Radio ogólnie gra bardzo dobrze, płyty czyta super. Lecz niestety ciągłe nagrywanie płyt i wożenie jego stosu jest uciążliwe. Chciałbym mieć radio 2-din mające wejście AUX na mini-jack oraz może jakieś USB i kartę pamięci.

 

Do rzeczy- chcę kupić radio 2-din i nie wiem jakie będzie pasować. Szukając w internecie po tagach CORSA C, to i tak szuka radia do Corsy 2006-2011.

 

 

A jak patrzę na "uniwersalne" to nie wiem czy będą dobre. Np znalazłem coś takiego, z takim tyłem:

 

 

m7s7wx.png

 

 

 

Zastanawia mnie to, co zrobić, aby to radio pasowało i działało. Macie jakieś rady dla świeżaka? Jeśli czegoś nie dopowiedziałem to pytajcie- odpowiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu znajdziesz cały zestaw do założenia innego radia 2din http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Ramka+radio+2DIN+Opel&search_scope=category-67159&bmatch=base-relevance-ele-1-2-0829

Ramka, przejściówki, wyjmaki.

Nie zapomnij o wyjęciu oryginalnej kieszeni. http://forum.opel24.com/uploads/post-188-0-78238100-1361997216.jpg