Skocz do zawartości

Wymiana ECU


Gość iMoCks

Rekomendowane odpowiedzi

Meriva B 2011 1.7 CDTi 130KM - do wymiany jest ECU i teraz zagwozdka.
Czy da się przeprogramować używane o tym samym numerze katalogowym ale np. z Astry czy musi być z takiej samej Merivy?
I czy w ogóle da się przeprogramować używkę?
Nie ukrywam, że koszt nowego troszkę mnie zaszokował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I czy w ogóle da się przeprogramować używkę?

 

Powiem szczerze , nie znam szczegółów na maksa, bo tu jest can.

W starszych modelach ( jak mój) wystarczy zakupić komplet comp+cewka immo +pestka immo w kluczyku i po sprawie.

U ciebie najlepiej zorientowany jest Gawlak . Z tego co pamiętam , to tam może być myk typu car pass i nie pamietam jak to się omija ( jeśli to jest w ogóle możliwe)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie.

Koszt nowego w UK 1300 GBP - używka na eBay - 100 GBP. : SMILE :
Do zresetowanego sterownika mogę dopisać swój PIN czy zostanie on w jakis sposób wygenerowany i się gdzieś wyświetli?

Edytowane przez iMoCks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co to przerabiałem i za jakieś 3 dni czeka mnie kolejna taka zabawa.

 

Więc od początku...

 

Za pierwszym razem dostałem sterownik zresetowany, wystarczyło wejść w zakładkę Immobilizer -> zakładka programowanie -> Immobilizer Programing -> Security Code

Tu wpisujesz pin ze swojego auta. Klikasz Program Immobilizer Function -> wybierasz ECU Installed i zatwierdzasz.

Wracasz z powrotem i kasujesz błędy z ECI i Immo.

 

Jeżeli dostaniesz sterownik nie zresetowany z pinem to przed tym co napisałem powyżej musisz zrobić tak:

Wejść w zakładkę silnik, wybrać programowanie i kliknąć Reset ECU.

Następnie zakładka Immo i to co powyżej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Też nie dawno przerabiałem wymianę ECU z tą różnicą że u mnie nie ma szyny CAN jednakże zasada programowania jest taka sama. Tak jak koledzy piszą najlepiej mieć wylogowany sterownik wtedy programowanie op-comem to parę minut roboty, najważniejsze żeby mieć kod pin swojego auta. Tak jak mnie uświadomiono na forum najważniejsze żeby była ta sama mapa wtrysku,nie wiem jaki numer na Twoim sterowniku za to odpowiada u mnie to było hsfi. Jeżeli chodzi o komplet do odpalenia to już troszkę gożej bo musisz mieć poza sterownikiem jeszcze kluczyk z wkładką stacyjki, pętlę immo, zestaw wskaźników + moduł do zdobycia na znanym portalu aukcyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności