Skocz do zawartości

Zakup Insignia 2011r. - czy warto? proszę zerknąć i doradzić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, taka oferta - co myślicie o tym egzemplarzu? czy wart jest swojej ceny?

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti-160km-cosmo-bixenon-1wl-salon-polska-bezwypadkowy-serwis-aso-ID6yH29f.htmlcena 45 tys. Dzisiaj jadę oglądać. Brakuje tutaj większego wyświetlacza (nawigacja) i to trochę wkurza, ale może coś jeszcze jest co będzie mi przeszkadzać? brakować? spójrzcie i doradźcie. Dzięki.

 

 

Proszę nie usuwać tematu - zależy mi aby był w tym dziale - chociaż tylko dzisiaj. Decyzja o zakupie musi być dzisiaj. Oczywiście przed zakupem wezmę auto na serwis opla, który dokładnie go sprawdzi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78888-zakup-insignia-2011r-czy-warto-prosz%C4%99-zerkn%C4%85%C4%87-i-doradzi%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Zastanowiłbyś się bo ? możesz coś więcej rozwinąć? ogólnie poszukiwałem coś z VW passata diesel 170KM DSG, ale nic nie wpada konkretnego. W oplach się w ogóle nie orientuje.

Drugie pytanie to czy ten opel to COSMO? skoro nie ma podgrzewanych foteli i takie słaby wyświetlacz w radiu ?

 

poczytaj o uszczelce w smoku

wyświetlacz pomiędzy zegarami taki był

u mnie w innovation były podgrzewane siedzenia, ale ponoć maty często padają

co to za przyciski obok lewarka

i czemu tylko jedna strona pokazana

 

bo skomplikowanie silnika tj. wielomasa, turbosprężarka, DPF... poza tym nie lubię diesli i jestem tu odrobinę nie obiektywny :shy:. Mój dobry kolega jeździł służbową Insignią w dieslu z 11 czy 12 roku i miał z nią sporo kłopotów. Oczywiście jego firma płaciła za serwis. po 2 czy 3 latach pożegnał się z nią jak twierdzi bez żalu.

 

Ja miałem 1.4t i nie narzekałem

 

With mobilephone sent.

 

n

 

Ja miałem 1.4t i nie narzekałem

With mobilephone sent.

Zgadza się tyle, że 1,4T to benzyna a nie diesel. A ja się czepiam wysokoprężnych i ich skomplikowania a nie benzynowych!

 

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

od tego diesla to uciekaj tam dwumasy to czasem na 50 tys nie wystarczajoł poczytaj w internecie szkoda tylko kasy bo to co ludzie piszą w internecie to ja bym i za 20 koła tego nie chciał

 

n

 

Zgadza się tyle, że 1,4T to benzyna a nie diesel. A ja się czepiam wysokoprężnych i ich skomplikowania a nie benzynowych!

To teraz wiesz czemu byłem zadowolony. :)

Miałem wcześniej Z19Dth w zafci b i do sprzedania (ponad 170tys. km, 7 lat) żadnych problemów, oprócz dwumasy.

Silniki serii A to porażka. Lepiej wziąć takiego benzyniaka i ewentualnie lpg dorobić.

 

Zmieniłem na automat w F34. B47.

 

Jedynymi wadami tej isi były:

- brak automatu

- niskie spalanie, nie uzasadniające ekonomicznie zamontowanie lpg w de.

Jeździłem ponad 2 lata, miała prawie setkę na budzie.

 

A co do VW to IMHO nie ma o czym gadać. Wiadomo że tam się kupuje by mieć znaczek vw na masce, a nie by auto było dobre.

 

With mobilephone sent.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności