Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 mam pytanie,zaslepiona powinny być te dwa otwory w EGR czy starczy jeden. bo ten trzpień z egr wystaje troche i nie da sie dac płaskiej zaslepki. czy można wyciac otwór na ten trzpień ,a zaslepic tylko ten otwor obok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam Zaślepiasz całe Zrób z blachy podkładkę i wkręć w miejsce ERG Powodzenia...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dobre pytanie... Ja powiem tak - zaślepiłem w mojej asterce obydwa otwory i wywalało mi błąd (niby ktoś na forum pisał, że w tej wersji nie ma czujnika dla EGR, a jednak się chyba takowy znalazł)... nie wiem dokładnie jaki bo nie bardzo potrafię odczytać błędy - niby robię według instrukcji ale chyba mam "za wolny" wzrok... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Wracając do EGR - wydaje mi się, że zaślepiasz obydwa bo gdzieś widziałem zdjęcie, że gościu wyciął z puszki zaślepkę i były zaślepione obydwa...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 to zależy, jeśli EGR jest sterowany podciśnieniowo to możesz zaślepić, gorzej jak ma jakiś czujnik dodatkowo. Ja mialem tylko ciśnieniowo starowany więc do EGR dochodzil tylko jeden wężyk z ciśnieniem. Mój silnik to C16NZ więc nawet się nie bawilem w podkladki czy nie wiadomo co, tylko wyciągnalem EGRa (dla pewności że jest good) przemylum pożadnie, wyczyscilem, sprawdzilem czy dziala i dzialal ale po wlozeniu go na mijesce zaslepilem rurke podcisnienia a EGR bez sterowania jest zamkniety więc sam sobie jest zaslepka http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Jest to o tyle dobre że mam zaślepke która zawsze moge podlaczyc i bedzie EGRem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 witaj!!! ja zaślepiłem jedną dziurkę i jest ok. jak zaślepisz jedną to i tak obiegu nie będzie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 tak tylko zależy którą zaślepi, bo jedna to wylot spalin a druga tam gdzie wlatują. Równie dobrze może nic nie zaślepić. Jak zaślepiać to dwie, żeby spaliny wylatywaly tlumikiem a nie w silniku i żeby dolot do silnika byl zatkany a nie zasysal powietrze, czy brudy. Więc jak zaślepiać to wszystko bo zostawione dziury to nic dobrego, syf zawsze może dostać się do silnika i po co??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 egr mam elektrycznego bo tylko kable z niego wychodza .Hmmmm, no to musze zrobic dwie blachy, jedna zeby tez bolec mi sie schował w niej,a druga zeby zaslepic te dwie dziury. czyż nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 no najlepiej by tak bylo, choć jeśli masz sterowanego elektronicznie to nie wykluczone że po takim zaślepieniu komp nie wywali ci bledu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-289178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja ten trzpień spiłowałem pilnikiem do metalu i jest OK.Parametry silnika się nie zmieniły a jedynym skutkiem ubocznym jest zapalający się CHECK.Jeżeli Ci to nie będzie przeszkadzać to innych problemów nie będzie i trzy stówy w kieszeni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-283007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onio28 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 8 zł kosztuje orginalna zaslepka pod EGR ( zaślepiona jest jedna dziurka) Jeżeli masz silnik Z1,6 SE ( 8V lata 2002 - 2003) , to mozna przeprogramować ECU silnika i EGR wyłaczyć - nie będzie żadnych błedów . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7954-zaslepka-egr/#findComment-282846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.