Skocz do zawartości

OPEL CORSA A 1.0


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam pare pytań odnośnie Opla Corsy A 1.0

 

Chciałbym się poradzić co mam zrobić jak żarzą mi się diody od akmulatora i ręcznego w czesie jazdy? Zaznaczam Ręczny jest spuszczony a ładowanie z alternatora jest ponieważ nigdy mi akuma nie padła.

 

Drugie pytanie odnośnie szarpania na wyższych obrotach im wiecej gazu mu daje tym bardziej szarpie a jak pomalutku zaczynam przyspieszac to jedzie bez szarpania az do wysokich obrotow. (przed wymiana filtra powietrza było znacznie gorzej)

 

Czy to może byc spowodowane zanieczyszczonymi dyszami w gazniku?

 

Dzisiaj biorę się jeszcze za wymianę filtra paliwowego moze to byc jakas przyczyna. Po tym eksperymencie dopisze jakie sa efekty.

 

A juz jutro zmieniam filtr oleju i olej.

 

Zobaczymy czy to coś da :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie może i jest, ale czy przypadkiem nie poszedł regulator napięcia w alternatorze?

To możesz sprawdzić tylko przez pomiar miernikiem prądu ładowania. Jak jest za duże to przy wyższych obrotach może Ci nawet popalić instalacje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ładowanie może i jest, ale czy przypadkiem nie poszedł regulator napięcia w alternatorze?

To możesz sprawdzić tylko przez pomiar miernikiem prądu ładowania. Jak jest za duże to przy wyższych obrotach może Ci nawet popalić instalacje.

a jaka jest norma pomiarow? i jak to sprawdzic bo elektrykiem nie jestem :wesoly: a nie chce placic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

kurcze w dalszym ciagu nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytania :roll:

 

z tym regulatorem napiecia moze i sie zgodze ze cos nie jest tak ale zauwazylem ze raz szarpie jak po*******ny a raz moge go krecic na wysokie obroty i nawet nie ma zamiaru szarpnac czy nawet zadusic sie. a i diody od akumy i recznego teraz sie swieca w czasie jazdy juz prawie normalnie tak jak na zgaszonym silniku :( nie mam pojecia co to moze byc :roll: kuzyn mi mowil ze moze jakis kabelek dotykac masy i robi zwarcie ale moim zdaniem jesli by tak bylo to akuma by padala po nocce :)

 

jak myslicie? co to moze byc? narazie sam glowkuje jak dojde to napisze co jest :) po weekandzie bede sie bral za rozbieranie gaznika czyszczenie itp. jak to nic nie pomoze mechanik :) chyba ze cos nawiniecie z czym to sie je?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hooligandg, co do swiecacych lampek to podjedz do jakiegos eletryka ktory ma zwykly miernik i niech sprawdzi ci szczotki na alternatoze ,to teoretycznie jest pierwsza przyczyna podswietlenia sie kontrolki ladowania oraz recznego,nastepnie tak jak juz ci napisal loozack, sprawdz regulator.Jesli auto na spokojnie wkreca ci sie na obroty to pierwsze co to filtr paliwa(ile masz beni ??nie jezdzisz na syfie z rezerwy a moze zdarzylo ci sie troche przejechac na takim stanie) nastepnie pompa dysze ntomiast malo prawdopodobne bo benzyna je przemywa no chyba ze zrobiles tak jak w nawiasie,sz swieczki moze ktoras dostala juz i nie ma takiego iskrzeni ajk trzeba. :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności