Skocz do zawartości
Gość Anonymous

problem z zasilaniem cb

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

ostatnuio zamontowalem sobie cb i mam maly problem. podczas nadawania mam jakies trzaski z przekaznikow przy wlaczonym silniku. nie wiem czy to moze byc wina zasilania (podpiete pod radio) czy cos innego. gdzie sie podlaczyc?? czy zegarek bedzie dobrym wyjsciem. pomozcie :roll::(:roll::):):)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to moze byc wina zasilania (podpiete pod radio)

pogratulowac pomyslu

 

podlacz pod aku

jak bedzie dalej trzaskac to wtedy sie martw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

spróboj podlaczyc pod zapalniczke ja tak mam caly czas i nie narzekam, a co do szumow to u mnie troche sie zwiekszaja po wlaczeniu silnika ale to glownie dotyczy odbioru a nie nadawania...

 

Poprawiłam ort/Tajga75


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

zobacze pod zapalniczka. a jak nie to moze znajde jakies inne zrodlo. mozecie cos doradzic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akumulator :P!:|!!

albo wolny bezpiecznik w skrzynce

a nie podpinanie pod radio albo lampki wewnetrzne

 

juz raz widzialem patent

wzmak bral napiecie z tylnej lampy B)

jak robic to porzadnie

a nie polsrodki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

teraz to juz nie wiem co jest grane. zmienilem zrodlo zasilania. podpiąłem sie pod zapalniczke i przy nadawaniu brzeczy przekaznik od kierunkow(czyli to samo co na poczatku). jutro podlacze inne cb i ozbaczymy co sie bedzie dzialo. juz nie mam do tego nerwow :wesoly::D8)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam tez mam ten sam problem, dzisiaj zakupiłem radyjko ultra 3 z antenka na magnes wszystko jest ok tylko gdy nadaje brzęczy mi przekaźnik od kierunków i nie wiem co jest ale to nie zawsze. proszę o pomoc nie wiem czy mam za mały przekaźnik teraz , a podłączone mam pod zapalniczkę może to jest przyczyną bo muszę podłączyć bezpośrednio pod aku?

Autko - opel astra hatchback 1,4 1993 r.

Dzięki

 

[ Dodano: Wto Lip 22, 2008 11:02 ]

Juz problem sam rozwiązałem, kolego podłącz cb radio bezpośrednio pod aku a na bank juz przekaźnik nie bedzie ci grał ja tak zrobiłem i jest ok

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Może mi ktos podpowiedziec w jaki sposób wyjść z kablem zasilania ze wnętrza samochodu do akumulatora żeby podłączyc CB?Ja szukałem jakiejs luki w miejscach przechodzenia kabli z komory silnika do srodka ale nie znalazłem niczego takiego-nie chciałbym razbierac połowe samochodu żeby sie przebić.Dzieki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktos podpowiedziec w jaki sposób wyjść z kablem zasilania ze wnętrza samochodu do akumulatora żeby podłączyc CB?

W Astrze G najlepiej w miejscu linki od pokrywy silnika w Vectrze zapewne tak samo.

 

Jest tam dosyć gruba i twarda uszczelka ale 2 przewody (nie linka tylko drut) przebiją uszczelkę i będziesz miał zasilanie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów podepne się pod temat też chciałbym podłączyć się pod aku ale za hiny nie wiem gdzie wyjść tym nieszczęnym przewodem z kabiny do aku??? prubowałem przebić się razem z wiązką kabli co wychodzi ale one są całe zalane gumą i nie chce za bardzo na siłe pchac czegoś żebym nie narobił większego ambarasu lub jakiegoś zwarcia w układzie chodzi oczywiście o Astre III GTC

barzdzo prosze o jakąś porade pozdrawiam :zalamany:

Edytowane przez jacko323

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów podepne się pod temat też chciałbym podłączyć się pod aku ale za hiny nie wiem gdzie wyjść tym nieszczęnym przewodem z kabiny do aku??? prubowałem przebić się razem z wiązką kabli co wychodzi ale one są całe zalane gumą i nie chce za bardzo na siłe pchac czegoś żebym nie narobił większego ambarasu lub jakiegoś zwarcia w układzie chodzi oczywiście o Astre III GTC

barzdzo prosze o jakąś porade pozdrawiam :zalamany:

 

 

Wkrętarka, wiertło do metalu.

Przewiercasz się przez przednią przegrodę, pilnikiem wygładzasz ostre krawędzie.

Po wierceniu otwór zabezpieczasz farbą.

Instalujesz przepust gumowy.

Przeciągasz kable. Podczepiasz je opaskami zaciskowymi do jakiś stałych punktów nadwozia aby nie latały.

Zalewasz kable w przepuście silikonem i gotowe :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewiercasz się przez przednią przegrodę, pilnikiem wygładzasz ostre krawędzie.

 

Witam Cię End, faktycznie, ale o ingerencji mechanicznej nie pomyślałem to może być bardzo dobry pomysł wielkie dzięki :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.