Skocz do zawartości

Signum


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Panowie prosze o pomoc

Mama opla signum 2004 rok silnik 2.0 DTI

Mam problem z moim autkiem nie wiem co sie dzieje był sprawdzany na komputerze wymieniłem wszystkie filtry dolałem do ropy przeczyszczacza do wtrysków, a czasami pojawia mi sie kontrolka "samochod z kluczykiem" wówczas spadaja obroty praktycznie do zera jak dodaje gazu samochód nie reaguje

Komputer w serwisie pokazała ze wszystko ok ze z silnikiem nie ma zadnego problemu czy to moze byc cos z pompowtryskiwaczami?

 

Prosze o jakas porade jestem załamany nie wiem co dalej robic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ten silnik nie ma pompowtryskiwaczy!!

 

Coś chyba w tym serwisie nie za dokładnie sprawdzili, bo skoro zapala sie kontrolka to musi być zachowany błąd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam panowie, ja mam podobny problem w moim Signum 2.2 DTI, ustalona usterka to przeplywomierz powietrza, rzeczywiscie po diagnostyce komputerowej nie wskazywalo bledu, ale to na pierwszej bo juz na 2 (tak 2) nastepnych pokazalo za niskie napiecie. Jestem wlasnie w trakcie usowanie tej usterki.

 

[ Dodano: Pią Mar 14, 2008 11:00 ]

olexy78, I JAK UDALO SIE COS USTALIC?

:?:[shadow=darkblue][/shadow]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

miałem podobne objawy ale mi padły tylko wtryski :( i tylko 6 , tylko mam silnik 3.0 cdti . jak zapalała mi się kontrolka to zero mocy a na światłach troche falowały obroty.. jeździłem z tym pare razy do superaso w Krk o nazwie Euromarket (ostrzegam przed nimi) jak był jeszcze na gwarancji i niestety zawsze wszystko było ok.... a po gwarancji już nie było ok :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

w tych silnikach jest kilka przyczy ktore moga powodowac takie objawy, podstaw to podłaczyć techa i zczytać bląd nawet ten nie wystepujacy.

można podejrzewać

układ podciśnieniowy

turbinę (za duża różnica ciśnień)

korpus przepustnicy

zawor EGR

 

Służę pomocą

Grzegorz ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam, niestety co do mojej diagnozy mechanik pomylił się i to okrótnie... zachowanie silnika nie miało nic wspólnego z przepływomierzem, cała sprawa zakończyła sie na pompie wtryskowej...ufff :wesoly: . Dobrze że już po wszystkim, ale przyznam szczerze że kosztowało mnie to wiele nerwów. Udało mi sie namierzyć mechanika, który wywiązał się z zadania w 100% dodatkowo nie był drogi i dostałem roczną gwarancję. Jeśli jest ktoś kto ma problem z pompą mogę dać namiary, dodam że w serwisie zarówno Boscha jak i Opla w grę wchodziła tylko wymiana na nową. Mam pompę której podobno się nie regeneruje( brak tzw. schematu naprawczego- Boscha, więc w ASO nie podejmują sie naprawy). Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności