Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam Panowie prosze o pomoc Mama opla signum 2004 rok silnik 2.0 DTI Mam problem z moim autkiem nie wiem co sie dzieje był sprawdzany na komputerze wymieniłem wszystkie filtry dolałem do ropy przeczyszczacza do wtrysków, a czasami pojawia mi sie kontrolka "samochod z kluczykiem" wówczas spadaja obroty praktycznie do zera jak dodaje gazu samochód nie reaguje Komputer w serwisie pokazała ze wszystko ok ze z silnikiem nie ma zadnego problemu czy to moze byc cos z pompowtryskiwaczami? Prosze o jakas porade jestem załamany nie wiem co dalej robic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Ten silnik nie ma pompowtryskiwaczy!! Coś chyba w tym serwisie nie za dokładnie sprawdzili, bo skoro zapala sie kontrolka to musi być zachowany błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 i ja mam dokladnie ten sam problem od 6 miesiecy :( i jak narazie żaden mechanik nie znalazł przyczyny:( załamka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam panowie, ja mam podobny problem w moim Signum 2.2 DTI, ustalona usterka to przeplywomierz powietrza, rzeczywiscie po diagnostyce komputerowej nie wskazywalo bledu, ale to na pierwszej bo juz na 2 (tak 2) nastepnych pokazalo za niskie napiecie. Jestem wlasnie w trakcie usowanie tej usterki. [ Dodano: Pią Mar 14, 2008 11:00 ] olexy78, I JAK UDALO SIE COS USTALIC? [shadow=darkblue][/shadow]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 miałem podobne objawy ale mi padły tylko wtryski i tylko 6 , tylko mam silnik 3.0 cdti . jak zapalała mi się kontrolka to zero mocy a na światłach troche falowały obroty.. jeździłem z tym pare razy do superaso w Krk o nazwie Euromarket (ostrzegam przed nimi) jak był jeszcze na gwarancji i niestety zawsze wszystko było ok.... a po gwarancji już nie było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 w tych silnikach jest kilka przyczy ktore moga powodowac takie objawy, podstaw to podłaczyć techa i zczytać bląd nawet ten nie wystepujacy. można podejrzewać układ podciśnieniowy turbinę (za duża różnica ciśnień) korpus przepustnicy zawor EGR Służę pomocą Grzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam, niestety co do mojej diagnozy mechanik pomylił się i to okrótnie... zachowanie silnika nie miało nic wspólnego z przepływomierzem, cała sprawa zakończyła sie na pompie wtryskowej...ufff . Dobrze że już po wszystkim, ale przyznam szczerze że kosztowało mnie to wiele nerwów. Udało mi sie namierzyć mechanika, który wywiązał się z zadania w 100% dodatkowo nie był drogi i dostałem roczną gwarancję. Jeśli jest ktoś kto ma problem z pompą mogę dać namiary, dodam że w serwisie zarówno Boscha jak i Opla w grę wchodziła tylko wymiana na nową. Mam pompę której podobno się nie regeneruje( brak tzw. schematu naprawczego- Boscha, więc w ASO nie podejmują sie naprawy). Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.