Skocz do zawartości

Zafira OPC 2.2 DTI 125KM + chip-tunnig na 156KM co wy na to?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

 

Mam wielkie pytanie do państwa, gdyz moim zamiarem jest zchipowanie Zafirki w wersji OPC 2.2DTI o mocy 125KM (92kW), moment obrotowy 280nM do wiekszej mocy, a konkretniej na: -- 156KM (115 kW) moment obrotowy 350 Nm. I tu jest moje pytanie, jak według was moze się zachowywac samochód po tym chiptunningu, czy to jest dobre i rozsądne rozwiązanie na ten samochód. Jesli są to jakie moga byc skutki tego uzycia chipu, (mam na mysli w mechanicznym tego znaczeniu), na co by trzeba zwracać uwage??

 

Za odpowiedz bardzo serdecznie z góry dziekuje.

 

Pozdraiwam wszystkich....

 

Tomek(lkr1988)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak wiem, koszt zalozenia chipu wynosi 400 Euro + dodatkowe zabezpieczenie silnika 178 Euro wszystko odbywa sie w profesjonalnym zakładzie tylko do chipowania samochodów (samochod przechodzi bezpłatne pomiary silnika oraz dodatkowe usługi). Dlaczego w Euro? poniewaz zakład który sie oferuje jest w Holandii i tam bede zaprowadzał zafirke.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Bez obrazy ale jeżeli chcesz bardzo szybko jeździć to sprzedaj zafirkę i kup inne auto. Po podwyższeniu mocy i momentu do takiego poziomu nie obejdzie się bez wzmocnienia hamulców. Przecież w końcu chcesz się zatrzymać i to bezpiecznie! A pewnie wozisz zafirą rodzinę, bo jak nie to kupiłbyś inny samochód.

Moim zdaniem nie warto. Konstruktorzy przecież wiedzą co robią i nie zawsze kierują nimi ekonomiści.

Pozdrowienia i sukcesów w przerabianiu (jak się zdecydujesz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak masz coś takiego robić to radził bym u nas w Polsce, w razie późniejszych problemów będziesz miał do kogo sie zwrócić. Po zmianie oprogramowania silnika zwłaszcza w silnikach turbo często są komplikacje, chodzi mi o częste zapalanie sie kontrolki silnika. Jak zrobią ci to naprawdę profesjonalnie to będziesz śmigał bez problemów. Ale jak coś nie pójdzie to moze sie skończyć wymianą sterownika silnika ponieważ w niektórych przypadkach bez sprzetu moze być ciężko przywrócić fabryczny soft (Tis2000 nie rozpozna wersji softu i nie da sie zaprogramować przez Techa2). Warto wiec mieć jakieś zaplecze techniczne w razie problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mieto-68

Moim zdaniem to duże ryzyko przerabiać moc w ten sposób. Przecież gdyby można było bezproblemowo osiągać w ten sposób przyrost mocy to fabryka miałaby w sprzedaży taką opcję, a jej nie ma -(widocznie są z tym problemy...)

 

Mimo wszystko życzę powodzenia :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności