Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam, Mam wielkie pytanie do państwa, gdyz moim zamiarem jest zchipowanie Zafirki w wersji OPC 2.2DTI o mocy 125KM (92kW), moment obrotowy 280nM do wiekszej mocy, a konkretniej na: -- 156KM (115 kW) moment obrotowy 350 Nm. I tu jest moje pytanie, jak według was moze się zachowywac samochód po tym chiptunningu, czy to jest dobre i rozsądne rozwiązanie na ten samochód. Jesli są to jakie moga byc skutki tego uzycia chipu, (mam na mysli w mechanicznym tego znaczeniu), na co by trzeba zwracać uwage?? Za odpowiedz bardzo serdecznie z góry dziekuje. Pozdraiwam wszystkich.... Tomek(lkr1988)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Wiesz może jaki jest koszt takie chip - tunigu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Tak wiem, koszt zalozenia chipu wynosi 400 Euro + dodatkowe zabezpieczenie silnika 178 Euro wszystko odbywa sie w profesjonalnym zakładzie tylko do chipowania samochodów (samochod przechodzi bezpłatne pomiary silnika oraz dodatkowe usługi). Dlaczego w Euro? poniewaz zakład który sie oferuje jest w Holandii i tam bede zaprowadzał zafirke. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie lepiej znaleźć coś u nas?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Oczywiście u nas również sa dobre serwisy zajmujące sie tym aczkolwiek bede miał po drodze aby zajechac do tamtego serwisu, więc sprobuje... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Czekamy na wykres z hamowni i wrażenia z jazdy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Chciałbym dowiedziec sie na temat mojego pytania, prosze o odpowiedzi, porady, sugestje, p;)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Bez obrazy ale jeżeli chcesz bardzo szybko jeździć to sprzedaj zafirkę i kup inne auto. Po podwyższeniu mocy i momentu do takiego poziomu nie obejdzie się bez wzmocnienia hamulców. Przecież w końcu chcesz się zatrzymać i to bezpiecznie! A pewnie wozisz zafirą rodzinę, bo jak nie to kupiłbyś inny samochód. Moim zdaniem nie warto. Konstruktorzy przecież wiedzą co robią i nie zawsze kierują nimi ekonomiści. Pozdrowienia i sukcesów w przerabianiu (jak się zdecydujesz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Jak masz coś takiego robić to radził bym u nas w Polsce, w razie późniejszych problemów będziesz miał do kogo sie zwrócić. Po zmianie oprogramowania silnika zwłaszcza w silnikach turbo często są komplikacje, chodzi mi o częste zapalanie sie kontrolki silnika. Jak zrobią ci to naprawdę profesjonalnie to będziesz śmigał bez problemów. Ale jak coś nie pójdzie to moze sie skończyć wymianą sterownika silnika ponieważ w niektórych przypadkach bez sprzetu moze być ciężko przywrócić fabryczny soft (Tis2000 nie rozpozna wersji softu i nie da sie zaprogramować przez Techa2). Warto wiec mieć jakieś zaplecze techniczne w razie problemów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Moim zdaniem to duże ryzyko przerabiać moc w ten sposób. Przecież gdyby można było bezproblemowo osiągać w ten sposób przyrost mocy to fabryka miałaby w sprzedaży taką opcję, a jej nie ma -(widocznie są z tym problemy...) Mimo wszystko życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.