Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam forumowiczów,

kupiłem dzisiaj Signum, trochę mnie niepokoją łączenia blach w komorze silnika.

Czy we wszystkich autach te uszczelnienia (silikony, mastyki... nie wiem jak to nazwać) np te przy kielichach amortyzatorów są zrobione tak byle jak jakby ktoś rozsmarował palcem?

Czy wewnętrzne blachy (te do których jest chyba mocowany błotnik) mają od wnętrza łączenia zapaćkane uszczelniaczem po obu stronach

tak jakby robiąc wrażenie że są składane z dwóch  części (tak mniej więcej w połowie długości maski/błotnika)?

Mam nadzieję, że tak po prostu jest to zrobione z jakichś przyczyn...

Czy to normalne, że w Briefie jest wpisane Vectra a nie Signum ?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,

Marcin.

obraz-022_1.jpg

obraz-020_2.jpg

obraz-017_2.jpg

obraz-011_2.jpg

obraz-010_6.jpg

obraz-009_3.jpg

obraz-007_8.jpg

obraz-025_1.jpg

Edytowane przez RayLevoi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te łączenia tak wyglądają . W numerze vin to auto jest kodowane jako VC hb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.