Gość matibu_ Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Zdążyłem zauważyć , że są droższe natomiast mają wyposażenie które mnie interesuję. Większość prowadzanych jest w wersji Cosmo. Są tam czujniki parkowania przód,tył,klima automatyczna itd. Krajowe są uboższe i tańsze , ale mają mniejszy przebieg. Mówię oczywiście o Astrze J z 1.4 T.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86414-porada-o-silnik/page/2/#findComment-706793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 To prawda. U nas dość trudno o bogatą wersję.Tak na marginesie, ten mocniejszy 1.4T ma koło dwumasowe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86414-porada-o-silnik/page/2/#findComment-706795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibu_ Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 No wiem , że ma. Czytałem , że jednak rzadko dochodzi do jego awarii , jeżeli się użytkuje samochodu z głową. Nie piłować na zimnym itd. 1.4T to podobno jedyna słuszna decyzja jeżeli chodzi o ten samochód , ponieważ należy do ciężkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86414-porada-o-silnik/page/2/#findComment-706797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.