Gość matibu_ Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Witam, Mam zamiar kupić Opla Astrę J z silnikiem 1.4 T , 140km. Moje pytanie jest następujące , czy 140 tys. km przebiegu na ten silnik to jest dużo i nie warto kupować samochodu z takim przebiegiem. Druga sprawa , balibyście się kupować samochód sprowadzany z Niemiec? Poszukuje samochodu do 34k. Proszę o odpowiedź , pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 W niemcowni też odmładzają silniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibu_ Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Lepszy krajowy czy obojętne? Nie odpowiedziałeś na pytanie czy 140k przebiegu to dużo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Nie odpowiedziałem, bo to może być 140, może być 240, a może tylko do sprzedaży naszykowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Najlepszy taki który ma sprawdzoną w ASO historię. 140 tys. I mało i dużo. Ile przekręcone to tylko Niemiec wie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibu_ Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Znalazłem jednego krajowego z 2012 z przebiegiem 95.200km , jest podany VIN.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibu_ Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Może mi ktoś powiedzieć jaki przebieg na ten samochod jest wysoki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Myślę, że przebieg 140tys. jeśli jest realny i ma sprawdzoną historię jest niewielki, przeważnie problemy zaczynają się już po 250tys. a po 300tys. jest wszystko naprawiane Nie wiem bo to są już jakieś utarte mity z tymi przebiegami, jeśli się auto odpowiednio serwisuje ,w porę robi się odpowiednie wymiany tzw. książkowe to auto nieżyłowane spokojnie powinno podciągnąć pod te 300tys. bez konkretnych napraw. Typu sprzęgło/turbo/wtryski itp. itd. I myślę, że nawet podszykowany niemiec jest lepszy jak podszykowany polski   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matibu_ Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 No właśnie , u nas w Polsce są właśnie tego typu sterotypy , że na każdym kroku wszyscy chcą Cię tylko oszukać. Czyli mówisz ze nie należy się bać jeżeli przebieg wynosi ponad 100tys km. Bardziej podejrzane są chyba przebiegi typu 80 tys. na auto z np 2010r. Jako ciekawostkę powiem , że obecnie jeżdżę samochodem Kia Shuma II z 2003r i ona ma właśnie przebieg 86 tys co jest autentyczne bo był brany jako nowy. Po prostu bardzo mało jeżdżony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Tylko nie daj się nabrać, że auta z DE są tańsze. Dobre auto jest droższe niż w PL. Ważniejsze jest regularne serwisowanie i dbanie o auto przez właściciela. Samochód który ma 80 tys. może być bardziej zajeżdżony niż ten, który ma przebieg 140tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.