Skocz do zawartości

Signum 3.0 brak mocy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mam problem z Signum 3.0 D z 2003 roku silnik nie wkreca sie na obroty jadac na biegu np. jadac na 3 potrafi sie zadlawic przy 1800 obr tak jak by nie dostawał paliwa ale po wyspsrzegleniu obroty ida do gory plynie jak puszczam sprzeglo dlawi sie - komp. nie pokazuje błedu ostanio sprawdzałem w serwisie też nic nie pokazuje nie ma błedów zmienilem przepływomierz katalizator wymieniłem rozrząd (200 tys akurat wypadło)no i oczywiscie wszystkie filtry - czy to może być pompa skoro bez biegu wkreci sie płynie na wysokkie obroty? koszty wymiany pomopy to ok 15 tys wiec chyba bede szukał całego silnika. Czekam na jakieś podpowiedzi odwiedziłem juz 4 serwisy w polsce a oni tylko rozkladaja rece bo nie ma bledu na kompie. :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sprawdzić przewody idące od baku do pompy (czy sie nie zapowietrza), po drugie STP do czyszczenia układów wtrysku diesel. No i przy okazji zmień na jakiś czas stacje na której tankujesz ropkę. Tyle przychodzi mi do głowy, przy przebiegu 200tys. nie ma prawa sie nic dziać z takim silnikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tankuje tylko na shellu ale w całym kraju wiec problem stacji chyba moge sobie darowac, a z tym czyszczeniem układu na czym to polega nigdy sie nie bawiłem w to i jeszcze jedno czy przy tym silniku wystepuje filtr cząstek stałych i czy on moze byc przyczyna??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jeśli nie masz problemów z odpalaniem to zapowietrzanie mozesz sobie odpuścić. Z jakiej okolicy jesteś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

z Wrocławia a autko odpala ok i pracuje tez o k tylko w czasie jazdy jak wciskam gaz to zaczyna sie dusic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

pewnie turbo przeladowywuje pod obciazeniem i odcina mu paliwo - domowy sposub - odepnij wezyk od sterowania turba i sie przejedz - jak to nie pomoze to zdejmij na chwile waz od turba - byla akcja serwisowa na kalibracje turba tak jak w DTL-u

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam no sprawdzilem faktycznie jak sie odlaczy turbo autko jedzie bez "zadyszki" jest wolne ale to chyba normalne - co nalezy zrobic ? turbo ma sprezanie bardzo dobre nie ma "lewego " powietrza a i jeszcze na pierwszym biegu noc sie nie dzieje auto przyspiesza normalnie ale juz od 2 potrafi sie zadlawic przy 1 000 obr. nadal czekam na dobre rady ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ok sprawdze wielkie dzieki a ten pomysl z odlaczeniem turbiny gosci w serwisie poprostu zatkalo i stwierdzili ze musze zostawic im auto na tydzien - tak jasne - dam znac czy pomoglo akurat ma trase jakies 3 tys wiec zobaczymy ale juz wielkie dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności