Gość bishop85 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Mam problem z szarpaniem silnika w Astrze G 2.0 Dti y20dth. Podczas jazdy autostrada samochód nagle zaczął szarpać i zgasł przy 120km/h wyświetlając check engine. Myślałem że już mam koniec jazdy, ale samochód odpalił bez problemu. W domu podpiąłem go pod ab- Coma i wyświetlił 2 błędy p1345 i p1220. Wiem co te błędy oznaczają, tylko od czasu ich skasowania nie pojawiły się ponownie a samochód dalej szarpie od czasu do czasu, lecz nie zgasł ani razu. Regeneracja prawie przekroczy wartość samochodu. Może by zacząć od wymiany czujnika obrotów pompy? A czy "niepewne" paliwo mogło na to wpłynąć? Przeglądałem też na dane z czujników podczas pracy i nie zauważyłem nic dziwnego podczas szarpnięć. Wartości zadane i rzeczywiste były podobne. Edytowane 2 Lipca 2019 przez bishop85   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86831-szarpanie-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Zacierający się tłoczek regulacji kata wtrysku? Znajomy przerabiał coś podobnego w Vectrze. Dolewał mixolu i autko jakoś jeździło. Nie wiem jak się skończyła przygoda bo auto sprzedał. Ja w 1.7 DTI tez miałem szarpanie bez błędów, próbowałem różnych sztuczek, czyszczenie układu, cud środki do wtrysków, nawet dolewanie mixolu nie pomagało. Pojeździłem na próbę na lepszym paliwie (chyba BP Ultimate) przez 3 m-ce, później zacząłem tankować zwykły ON i odpukać problem zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86831-szarpanie-silnika/#findComment-708349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.