Skocz do zawartości

remont silnika-omega b-jakie koszta


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witajcie!!!mam w planie zrobic calkowity remont silnika... tzn wszystko co jest zwiazane z zaworami,panewki,pierscienie,cylindry itd moze ktos to robil i zna przyblizony koszt takiego remontu.chodzi mi o to zeby zrobic z niej pszczolke

 

na poczatek wymienilbym zaworki bo stukaja jaka cena samej tej opcji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Ronisaiz

To nie lepiej kupic nowy silnik? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif A tak na serio, jeśli chcesz zostać oczywiście przy oryginałach i nic nie zmieniać, to są to koszty mniej więcej 2000-2500 zł żeby doprowadzić silnik do perfekcji. Ja robiłem ostatnio remont w swojej Vectrze, ale wątpie żeby ceny się znacząco różniły. No chyba że masz MV6.... bo o tym nie napisałeś....

 

Komplet zaworów na jeden cylinder to koszt około 70 zł. Oczywiście doliczyć trzeba do tego robociznę....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To nie lepiej kupic nowy silnik? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif A tak na serio, jeśli chcesz zostać oczywiście przy oryginałach i nic nie zmieniać, to są to koszty mniej więcej 2000-2500 zł żeby doprowadzić silnik do perfekcji. Ja robiłem ostatnio remont w swojej Vectrze, ale wątpie żeby ceny się znacząco różniły. No chyba że masz MV6.... bo o tym nie napisałeś....

 

Komplet zaworów na jeden cylinder to koszt około 70 zł. Oczywiście doliczyć trzeba do tego robociznę....

Jeśli chcesz zostać przy oryginałach to komplet zaworów na jeden cylinder koło 500zł http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proponuję dokładnie przeczytać co zapisałJACEK_OMEGA_2.0,

calkowity remont silnika... tzn wszystko co jest zwiazane z zaworami,panewki,pierscienie,cylindry itd

.

Czyli kapitalka, a nie częściowy: tłoki nadwymiarowe + pierścienie, panewki, właściwie wszystkie uszczelki, szlify - cylindrów(40-50 za otwór), wału(150-200), planowanie głowicy(40-50) i pewnie docieranie gniazd zaworowych, wymiana zaworów nie musi być konieczna, popychacze?

Nie wspominając o całej robocie i pasowaniu.

2000zł to napewno będzie za mało. Czasami lepiej rozejrzeć się za drugą igiełką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wspominając o całej robocie i pasowaniu.

2000zł to napewno będzie za mało. Czasami lepiej rozejrzeć się za drugą igiełką.

no tak ale jak kupie to samo???

to bede mial dwa problemy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje . Kupując inny silnik może być coś nietak ??? Osobiście wolałbym swój silnik wyremontować ;) Wybór należy do ciebie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie może być, chociaż teraz można śmiało kupić silnik jeszcze zamontowany i chociaż połowicznie go sprawdzić (najlepiej z dobrym zaufanym mechanikiem) . Jest tego trochę na rynku i w większości udzielają gwarancję od rozruchowej do 3 m-cy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności