Skocz do zawartości

Korek spustowy oleju


Grzechu87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie mam pytanie odnosnie korka spustowego oleju. Cieknie mi trochę spod niego. Silnik z16xep. W sklepie mi powiedzieli ze mam jakis inny korek niz fabrycznie. Mam na klucz19 a fabryka wypuściła podobno tylko na torx. Jest trochę roznica miedzy nimi. Uszczelke mam miedziana a w tym fabrycznym jest gumowy oring. Jest 2 wersje tych korkow. Czy u mnie niehalo cos? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość deodekabokat

Inny korek ktoś wsadził ale gwint powinien być taki sam. Sprawdź jak masz wykrecony jaką ma średnicę zewnętrzną bo może oryginał miał urwany gwint w misie i ktoś przegwintował. Oryginał powinien mieć średnicę zewnętrzną fi14 i dwa pełne zwoje na 3mm skoku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1.7cdti też jest korek na klucz 19 z miedzianą podkładką. Nie wiem czy tak było w oryginale, ale nie wygląda to jakby było tam coś zerwane i gwintowane.

Nowy korek z uszczelką kosztuje grosze, więc nie myślałbym za dużo, tylko po prostu wymienił go [emoji6]

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności