Grzechu87 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Witam. Panowie mam pytanie odnosnie korka spustowego oleju. Cieknie mi trochę spod niego. Silnik z16xep. W sklepie mi powiedzieli ze mam jakis inny korek niz fabrycznie. Mam na klucz19 a fabryka wypuściła podobno tylko na torx. Jest trochę roznica miedzy nimi. Uszczelke mam miedziana a w tym fabrycznym jest gumowy oring. Jest 2 wersje tych korkow. Czy u mnie niehalo cos?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Inny korek ktoś wsadził ale gwint powinien być taki sam. Sprawdź jak masz wykrecony jaką ma średnicę zewnętrzną bo może oryginał miał urwany gwint w misie i ktoś przegwintował. Oryginał powinien mieć średnicę zewnętrzną fi14 i dwa pełne zwoje na 3mm skoku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek333 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 U mnie w 1.7cdti też jest korek na klucz 19 z miedzianą podkładką. Nie wiem czy tak było w oryginale, ale nie wygląda to jakby było tam coś zerwane i gwintowane.Nowy korek z uszczelką kosztuje grosze, więc nie myślałbym za dużo, tylko po prostu wymienił go [emoji6]Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.