Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Signum 3.2 w automacie i jako pierwszy automat w rodzinie nie wiem czy tak ma buc czy jest jakis problem. Podczas ekonomicznej jazdy czyli kidy piegi zmieniaja sie juz przy 2000obr./min przy przejsciu z 3 na 4 i 4 na 5 jest szarpniecie i cichy stuk. Przy dynamiczniejszej jezdzie nie ma tego problemu. Prosze o pomoc. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 ktory rok ? jak ponizej 2004 to jedz do ASO i zapytaj o akcje wymiany chlodnicy skrzyni biegow przed 2004 mialy wade i siadaly skrzynie przez to i podstawa to zmiana oleju w terminie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam. 10.2003 ponoc jest to juz model 2004 ( ponoc ) pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 no to rob co napisalem wyzej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 wlasnie wrocilem z serwisu i nie maja ogolnej bazy danych i nie byl w stanie sprawdzic na srode mam umowiona wizyte w warsztacie zajmujacym sie automatami bo serwis w Tychach nie zajmuje sie tym troche dziwna sprawa. Wtedy wyjdzie czy byla wymieniana.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Witaj ziba22, mam podobny problem z 1,9CDTI, z tym, że u mnie daje się we znaki przy zmianie z 2 na 3...o ile problem jest podobny to nie jestem pewien, że ma te same podłoże (mam model z 11.2005)...w każdym razie przedstawiłem już sprawę GM i mają sprawdzić po numerze nadwozia... widziałem w innym poście, że sprawę rozwiązałeś...może mógłbyś podać kilka wskazówek jak rozmawiać z GM ? na co się powoływać? na jaką kampanię? auto masz sprowadzone czy pierwotnie sprzedaż odbyła się z polskim salonie? ect generalnie wskazówki, które pomogą mi rozmawiać z GM...okazuje się, że tu w Polsce za bardzo ASO nie zajmuje się skrzyniami, do kogo mógłbym z problemem poza GM się odezwać? no generalnie będę wdzięczny za każdą pomoc... pzdr, art [ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 12:37 ] Gawlak, w GM mówią, że nr nadwozia nie uprawnia do skorzystania z tzw kampanii, nie podlega jej... napiszę do nich oficjalnie fax ect. zobaczę jaka będzie reakcja... w każdym razie potrzebuję tak czy inaczej pomocy? w ASO nie potrafią zająć się automatami (jedyne co to wymiana elektrozaworów lub całej skrzyni) - niezłe, idziesz do dentysty i mówisz boli ząb, nie wiem, co dokładnie się dziej, ale wiem, że boli...na co dentysta mówi, że on tylko potrafi wyrywać i na miejsce wstawić implant...taka jest mniej więcej odpowiedź GM...idź do ASO, ale w ASO nie potrafią zdiagnozować...to nic idź, potrafią wyrwać ząb i wstawić nowy...qr... help? macie namiary na kogoś z zewnątrz (nie GM i ASO), kto mógłby zerknąć na problem bliżej? pzdr, art   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.