Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 witam mam opla kadeta rocznik 91 l 1.4 poj z wtryskiem 1 punktowym i ostatnio mam z nim same problemy w ciągu 3 tyg musiałem wymienić rozrusznik potem miałem problem z wysokimi obrotami ( same sie zrobiły po odłączeniu od akumulatora ) tz były strasznie wysokie potem padła sonda lambda wszytko wymieniałem na firmowe i nowe tera znowu mam problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku diagnostyka komputerowa nic nie wykazuje tera napiszę co wymieniłem : silnik krokowy, rozrusznik; przewody paliwowe oraz filter paliwa i powietrza , świece , potenciometr przepustnicy a zapomniałem jeszcze o 1 muszę mieć jakieś zwarcie ponieważ akumulator mi pada po 3-4 dniach a jest dobry tz sprawdzałem tez inny i to samo i podświetlenie tablic zapala mi sie razem z kierunkowskazami tz lewy KW lewa lampka podświetlenia prawy KW prawa lampka awaryjne i pala się obydwie poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 no to szukaj tego zwarcia i napraw najpierw tą ustarke o której wiesz, polączenie kierunkowskazów też jest jakieś pomieszane, posprawdzaj to dokladnie i napraw a potem będziemy mysleć dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam Czy te zwarcie było przed wymianą tych wszystkich części??? A może gdzieś wymieniałeś żarówkę i robi zwarcie Powodzenia...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 tera znowu mam problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku sprawdz jeszcze cewkę i moduł wzmocnienia zapłonu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evo Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 tera znowu mam problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku sprawdz jeszcze cewkę i moduł wzmocnienia zapłonuProblemem odpalania na ciepłym silniku może być uszkodzenie czujnika temperatury(tego co daje dane na ECU)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Problemem odpalania na ciepłym silniku może być uszkodzenie czujnika temperatury i ja również od tego bym zaczął.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 juz jest wszystko ok cos mnie ruszyło i sprawdziłem wtyki komputera 1 wiązka się odłączyła 1 defekt co został to z podświetleniem tablicy ze lampki zapalają się razem z migaczami lewy lewa prawy prawa ale to juz nie problem no moze jedynie przeciągnięcie kabla od któregoś pozycyjnego [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 22:55 ] pozatym radio mi jakies zwarcie robilo po 2 h walki i wymontowaniu jego mryga mi ikonka komputera ciekawe co radio ma do tego w pon sie okarze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.