Gość baki Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam. W srodku musi byc ruchoma czesc co przytyka lub otwiera doplyw powietrza na wolnych obrotach i zazwyczaj ma ksztalt grzyba , a czy taki jest w Dieslu to niewiem. Rozbieralem inne silniki krokowe to taka byla konstrukcja , czy ten sie da jeszcze bardziej rozebrac to niewiem. A sprawdziles czy obroty sie zmienily jak go wybudowales ale nie odlaczales wiazki przewodow? Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/page/2/#findComment-208466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 nie tego nie sprawdziłem czy obroty sie zmieniły po wykręceniu, mogłem chociaż zobaczyć czy zmienia pozycje( w srodku jest "pół tulejka" która sie obraca z wirnikiem i otwiera lub zamyka przepływ czegoś powietrza albo paliwa) [ Dodano: Pią Sty 02, 2009 16:39 ] Auto było na kompie wASO OPLA i wszystkie czujniki są podobno OK. Na 100% (sprawdzono organoleptycznie) jest pęknięty kolektor wydechowy czuc jak dmucha czy on może być przyczyną? Myśle czy przez takie pęknięcie sonda może otrzymywać mniejszą ilość spalin i dlatego tak sie dzieje? Na ile % jest to prawdopodobne?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8866-co-to-za-gniazdo/page/2/#findComment-208414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.