Skocz do zawartości

co to za gniazdo :)


Gość jaco11

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu dzisiejszym robiłem porządki ;)

i pod kierownicą znalazłem gniazdo kto mi odpowie do czego ono słuzy ;) nie jestem obryty w Opelku moim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam! Mam pytnko czy w w Sintrze da sie zczytać kod usterek za pomocą migającej lampki EGR tak jak w Astrze G? zwierając piny w gnieździe diagnostycznym? CZy potzrebny jest komp i interfejs?

I przy okazji zapytam jeszce czy silnik 2.2 ECOTEC ma przepływomierz czy nie? Bo przeleciałem forum i ktoś pisał że nie ma ale niebardzo chce mi sie wierzyć aby to była prawda?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej sintrze 22 16V z 1997roku przepływomierz nie występuje dlatego sintra może ma 141KM a nie 150 KM jak omega z tym że przynajmniej ta jedna usterka odpada,jak często w oplach ponoć nagminnie.jest czujnik położenia przepustnicy i jakiś czujnik na kolektorze ssącym przy filtrze powietrza ale mi to wygląda na czujnik temperatury zassysanego powietrza.bynajmniej jest to tylko wsówka.Tym niemniej jej rozłączenie automatycznie zapala check na tablicy.wysłał bym fotke ale niewiem jak tu się wkleja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z sintrą za wysokie obroty 1400 na wolnych i zastanawiałem sie czy to nie przez przepływomierz? Krokowy rozebrany i przeczyszczonydalej to samo 1400obr/min na wolnych. CHECK sie nie świeci i nie świecił.

Teraz zostaje TPS ? Czujnik temperatury znajduje sie w rurze między przepustnicą a filtrem(przy samym filtrze)? Odpiołem wtyczke i nic sie nie zmieniło z obrotami - powinny?

Dodam że samochód był ciepły.

Prosze o sugestie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Krokowy to musisz najpierw wkrecic do oporu ten grzybek , lubi sie sam wykrecac ale wtedy gasnie na wolnych obrotach. Wez wybuduj ten krokowy ale nie odlaczaj kabli i zapal , czy bedzie roznica , powinien pojechac wyzej z wolnymi ale niewykluczone ze krokowy polegl , najprosciej by bylo podmienic.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym sprawdził czujnik temp cieczy ktury daje pomiar do kompa. W puncie miałem taką zjawe.Na kompie mi wykazywało mnustwo błędów na każdym mozliwym czujniku.A tem.na desce normalna.Okazało się ZE czujnik temp.cieczy do kompa pokazywał temp.-8.kop dawał miesznke bogatą obroty 1400 ,sonda obcinała mieszanke w końcu komp ustawiał średnie parametry obroty 1400i samochód chodziłA ja kombinowałem z krokowym ,czujnikami na przepustnicy,i sondami.POdjechałem do kolegi podłonczył się pod kompa i przy sprawdzaniu poszczegulnycz parametrów temp.na bloku do komputera głównego -8,a wntylator hula bo temp.na wskaznikach i na chłodnicy 90st.C. wymieniłem głupi czujnik za 35zł.10min roboty i fura śmiga jak wśgiekła.Posprawdzaj parametry a nietylko błędy.czujnik temp cieczy 1 żyłowy-temp na konsole ;czujnik temp.cieczy2żyłowy-temp.do komp.gł ;czujnik temp.cieczy 4żyłowy-czujnik zintegrowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności