Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Zauważyłem, że w mojej nowo zakupionej "fifce", Zafira 2,2 DTI błyska kontrolka ciśnienia oleju przy rozgrzanym silniku. Wizyta u mechanika zakończyła się całodziennymi oględzinami i wymianą czujnika ciśnienia i stwierdzeniem, że to była przyczyna. Wszystko OK tylko, że ja mam nieodparte wrażenie, że macher mnie robi w konia. Mianowicie odczuwam, że na biegu jałowym "fifka" po tej wizycie ma jakby zwiększone obroty. Podejrzewam, że jest jakaś inna przyczyna a podwyższenie obrotów miało na celu jedynie wygaszenie kontrolki. Stąd moja prośba o pomoc i podpowiedź: - gdzie i jak ustawia się obroty biegu jałowego - ile obrotów winno być przy rozgrzanym silniku ? Dodaję, że znam opcję: szukaj .... i znalazłem kilka tematów między innymi o zaworku w obudowie filtra. Nie wyczerpało to jednak moich wątpliwości.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Z tego co mi wiadome to obroty na biegu jałowym reguluje sie za pomoca komputera do ktorego podpina sie samochod... a ile obrotow troszke ponad 900/min.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Piękne dzięki ... deczko mi ulżyło... Konkretnie wiadomość " trochę powyżej 9000". Na obrotomierzu faktycznie tak mam ale bliżej dychy. Ale czy tak na 1000% ma być . Może przesadziłem i poprzedni właściciel ustawił optymalne obroty i kontrolka mrugała a macher zrobił tzw "siwy dym" żeby mnie nie denerwować ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 3 tygodnie temu miałem to samo w mojej zafirce i faktycznie przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju po rozgrzaniu silnika i na biegu jałowym był wadliwie dzialąjący czujnik ciśnienia. Po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy. Nadmienie że sam wymieniałem. Jeszcze dodam, że w 2 zakładach naprawczych nieżle mnie nastrzszyli.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 WIKKAL: Okazuje się, że machery tak mają i to niezależnie od miejsca zamieszkania. Ja też swoje przeżyłem gdy powiedziałem, że błyska kontrolka od oleju. Ja niestety byłem zdany na łaskę i niełaskę Panów Mechaników. Po ich wypowiedziach już obliczałem ile zapłacę za wymianę silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 A ja potrzebuje pompe wtryskowa o numerze 070504213 Nikt tego nie naprawia , opel wstawial pompy a ponoc nie sprzedal technologii naprawy. jedyna pompa nienaprawialna nawet u wachowiaka:( Gdzie kupic uzywana , nie wspomne , ze najlepiej sprawna:(((   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.