Gość bluber Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 witam zainteresowanych. z uwagi na okropne kopcenie z rury wydechowej wtryski poszły do regeneracji sztuk 4 gwoli ścisłości. po zamontowaniu nie zapalił. na autocom wyskoczył błąd pompa wysokiego ciśnienia - po sprawdzeniu u pompiarza w ZS okazała się złomem więc kupiłem nową i teraz paliwo tryska jak oszalałe. po zamontowaniu nowej pompy paliwa wyskoczył na autocom błąd 0090 że zawór wysokiego ciśnienia na listwie - wsadziłem też nowy. auto nie zapala. na samostarterze owszem odpala ale ile można psikać plaka do silnika... więc jeśli znajdzie się mądry proszę o pomoc. udałem się do najbliższego diler i serwis (taką przyjęli nazwę - że diler to rozumiem ale że serwis... to już nie) ale nie chcą auta wziąć na warsztat twierdzą że wtryski muszą być źle zregenerowane. wykonałem tzw przelewowe sprawdzenie i menzurki pokazują równe ilości oleju napędowego. ad acta na silniku błędów 0 słownie zero, przed regeneracją wtrysków. gdyby komuś przyszedł mądry pomysł co z tym niemcem może być że pracować pod moją nogą nie chce chętnie poczytam. ps na forum nie znalazłem odpowiedniego wątku stąd mój   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danwoj1324 Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Miałem podobnie kręcił nie odpalał co prawda corsa c ale to to samo praktycznie winnybyl rozrusznik wymieniłem z astry h na taki 1.8kw i akumulator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.