Skocz do zawartości

Zmiana radia fabrycznego na 2DIN i montaż podłokietnika


Gość Wojt3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Na początku chciałbym przeprosić jeśli temat jest w złym dziale, ale jestem nowym użytkownikiem forum i jeszcze się do końca nie odnalazłem.
Wiem też, że temat był już przerabiany multum razy, ale im więcej czytam posty szukając odpowiedzi na swoje pytania, tym jestem głupszy i dlatego postanowiłem napisać post, licząc na Waszą pomoc.
1. Zacznę od tego, że jestem zielony w tym temacie, ale chciałbym wymienić fabryczne radio na radyjko 2DIN (chętnie dotykowe), z możliwością podpięcia kamerki cofania, GPS, zestawem Bluetooth i możliwie dużą ilością innych bajerów. Mile widziany też android, aby wrzucić sobie automapę i mieć navi bez konieczności używania internetu. Tutaj moja prośba do osób, które przerabiały ten temat i już po czasie mogą polecić jakiś model, który fajnie się sprawdza. Cena - wiadomo im taniej tym lepiej, na pewno nie chciałbym przekroczyć 1000zł. Ja sam znalazłem coś takiego, niby ma dobre opinie, ale sam nie wiem co o tym myśleć:

https://allegro.pl/oferta/radio-2din-nawigacja-gps-android-8-1-wifi-9069625160?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=MTJmYTQ1YjItN2MxYi00OGU2LWEwNTYtNjkxODgxYTNkNzJlAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=1a111ede-e53c-44f0-ba8e-6b45f04eef74

Czytałem też, że aby mieć dostęp do pełnych funkcji komputera trzeba dokupić jakiś moduł, ale tak się zastanawiam czy te funkcje są tak naprawdę przydatne na co dzień ? Sterowanie komputerem z kierownicy chyba jest wystarczające z tego co wyczytałem w innych tematach. Widziałem też sporo filmików na youtube co do montażu takiego radia i chyba to nie jest aż tak skomplikowane (przynajmniej jest to tak pokazane, że do nowego radia podpinamy antenę i kostkę, puszczamy GPS w słupek i po zabiegu). Podpowie ktoś czy można się spodziewać jakiś schodków ?