Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Hej mistrzowie!! Mam jeszcze jedno pytanie; posiadam corsinke z 94r. 1.2 motor 45konny i seryjnie nie wychodzily w nim obrotomierze... I chcialem kupic obrotomierz na allegro w kubelku (czy jakos tak) tylko ze niestety nie wiem jak go podlaczyc i na co musze zwrocic uwage przy kupnie?? Mozecie mi cos doradzic albo napisac jak to podlaczyc zeby wszystko ladnie gralo? a i jeszcze jedno jak patrzylem na allegro to sa tam obrotomierze do 8.000 obrotow a z tego co wiem to corsy sie kreca max do 7.000 czy to w czyms koliduje ze nie bedzie pokazywal dokladnie czy jednak moze byc?? Prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 W niczym to nie przeszkadza. Obrotomierz podpina się pod styk cewki zapłonowej lub pod przewód impulsowy komputera.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 a wie ktos moze gdzie sie znajdje ta cewka zaplonowa?? Bo ja jestem jeszcze mlodym kierowca i nie za bardzo sie orietuje... Ps. i jak to dokladnie podpiac??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 schemat podlaczenia znajduje sie z obrotomierzem sa tam zwykle dwie masy , jeden plus na zasilanie po mstacyjce, drugi plus na podswietlanie tarczy i jeden przewod na impuls z cewki. pamietaj ze pod cewke podlaczamy sie popd minus. Polecam obrotomierze AUTO GAUGE , ja mam taki zamontowany u siebie w corsie 1,4 i wskazania jego porownywalem z odczytem z komputera , jest naprawde doklady. [ Dodano: Sro Mar 26, 2008 16:50 ] a i na umiejscowienie obrotomierza polecam lewa strone kokpitu, mozna tam przewody wlozyc w kratke od nawiewu (nie ta na szybe boczna , jest tak taka nieregulowana w desce rozdzielczej). Pozatym wszystkie napiecia od stacyjki i od sterowania swiatel ida do wlacznika swiatla wiec nie trzeba rozcigac przewodow daleko, no poza tym do cewki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 ja bym proponował koledze kupić całe zegary z obrotomierzem ..... wszystsko pasuje jak ulał.... oczywiśice trzeba popatrzeć na to czy licznik mamay na linke czy impulsowy.... demontaz i montaz jest banalny.... no chyba że ktos woli własna inwencje tworcza http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif to pochwalam! [ Dodano: Sro Mar 26, 2008 22:03 ] http://forum.opel24.com/corsa-12-94r-vt14211.htm?highlight=qyniana+zegar%F3w   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek91 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Podepnę się pod temat. Posiadam Corse 1.0 12V także bez seryjnego obrotomierza. a chciał bym takowy mieć. Czy jest możliwość ich zamontowania w tym modelu bez żadnych przeróbek ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiaczek410 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Czy jest możliwość ich zamontowania w tym modelu bez żadnych przeróbek ? Ja u siebie zamontowalem bez przerobek... Masz licznik na linke czy elektroniczny??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.