Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 no wlasnie chodzi mi o to, ze one trzymaja wzglednie stala temperature, a w corsie ona strasznie skacze....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 witam, nawiązuję do tematu, przeczytałem kody błędów i wywala mi błąd nr 47 - przekaźnik pompy powietrza ( wie ktoś gdzie on jest ? ) oraz 15 - czujnik temperatury płynu chłodzącego.. na zdrowy rozum to chyba ten do ECU... jego też poszukuję   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 no wlasnie chodzi mi o to, ze one trzymaja wzglednie stala temperature, a w corsie ona strasznie skacze.... Co to znaczy strasznie?? jesli jest to przedział 7-8 stopni to jest wszystko ok(chyba że jest spory korek) ~95 C to taka najodpowiedniejsza dla pracy silnika, przy takiej temperaturze wyłącza się z resztą wentylator(jak ktoś ma najprostszą instlację gazową to dla takiej temp. załącza gaz), jest to temperatura mniej więcej po środku - dla otwracia termostatu do całkowitego otwarcia, więc jak ci trzyma temperaturę w pewnym stałym przedziale to jest ok, ale wiadomo że jak w trasie to ta temp. jest mniejsza(powinna być) niż jak stoisz tylko w kilkunastominutowym korku. Wystarczy że masz uruchominoy z 20 minut na biegu jałowym a temperatura zayczna konkretniej rosnąć-dodajac gaz wymuszasz przepływ przez chłodnicę i temperaura spadnie, lub ewentualnie załączy wentylator by ta temperatura spadła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.