Gość Bobby Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Cześć wszystkim, Mam następujący problem z moją astrą. Występuję dziwne "ćwierkanie"/dzwonienie z okolicy silnika. Link do filmiku z tym dźwiękiem https://megawrzuta.pl/download/160fe901cf06b2099a10aec4b21586ee.html. Objaw ten występuję czasami i nie ma żadnej zależności. Po chwili potrafi sam ustąpić i już się nie pojawić. Astra od początku kiedy ją posiadam ma straszne braki mocy w dolnym zakresie obrotów. Sprawdzony osprzęt (paski, napinacz, rolki), odma olejowa zaworów, z korkiem i bagnetem podczas pracy silnika nic niepokojącego się nie dzieje, EGR, pod kompem turbina, węże podciśnienia, zero błędów pod kompem. Mechanik obstawia, że może być coś z turbiną i może wydawać z siebie takie dzięki oraz łączy to z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów. W okresie 12 miesięcy zrobione kompletne sprzęgło i rozrząd, olej paski filtry. Macie jakieś pomysły ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapsel Opublikowano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 Cześć. Mam ten sam silnik i brak mocy w dolnym zakresie oraz ćwierkanie przy dodawaniu gazu jeśli o takie ci chodzi. Brak mocy mam przez czipa który był zrobiony na 110 koni według mechaników od Opli problem leży w regulacji turbiny którą powinna być dostosowana po zrobieniu czipa nie znam się za bardzo na tym ale to usłyszałem. Moja załącza się przy 2tys obrotow. A ćwierkanie mam po wymianie paska i jest to dźwięk napinacza przez zatarte łożysko. Na starym rozciagnietym pasku był ok a po wymianie na nowy od razu pojawił się kanarek pod maską.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Panowie, spróbujcie rozruszać sztangę, być może geometria stoi. Można zrobić hak z pręta i zahaczyć o cięgno przy turbo i ruszać mocno do góry, nic nie trzeba odkręcać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapsel Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 U mnie sztanga pracuje góra dół tak jak powinna ale nie jest wyregulowana i podciśnienie które się tworzy za późno ja rusza przez to turbina wstaje od 2 tyś nie wcześniej. Nie chce tego sam ruszać bo mogę rozregulowac i będzie problem. Podobno ruch sruby o pol obrotu robi duza roznice, a w serwisie troche to kosztuje. Wiec jesli chodzi o mnie to jezdze tak jak jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 5 minut temu, Kapsel napisał: U mnie sztanga pracuje góra dół tak jak powinna ale nie jest wyregulowana i podciśnienie które się tworzy za późno ja rusza przez to turbina wstaje od 2 tyś nie wcześniej. Nie chce tego sam ruszać bo mogę rozregulowac i będzie problem. Podobno ruch sruby o pol obrotu robi duza roznice, a w serwisie troche to kosztuje. Wiec jesli chodzi o mnie to jezdze tak jak jest. Jak masz Op-com'a to można spróbować, w pomiarach masz ciśnienie żądane i otrzymane. Ja bym spróbował, regulować tak by jak u mnie było ok 20kpa różnicy + - (3bieg 1000rpm i but).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapsel Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Brat ma opcoma w Lublinie. Może któregoś dnia się to ogarnie tak jak mówisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.