Gość zupekk Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) Witam, mam problem z bi-xenonem w Oplu Signum 2004 r. Podczas ostatnich intensywnych opadów lampa od strony kierowcy zaparowała i przestała działać całkowicie, w ogóle nie odpalała. Lampę zabrałem do domu, osuszyłem i zrobiłem test na balkonie czy nie paruję (zostawiona na 4h na dworze i 0 pary w środku). Lampa po ponownym podłączeniu mruga, nie odpala się w pełni. Czy w takiej sytuacji do wymiany jest żarnik czy przetwornica? Jestem świadomy, że mogę to sprawdzić sam odkręcając drugą lampę która działa poprawnie, ale nie bardzo mi się uśmiecha ponowne ściąganie zderzaka w celu jej wykręcenia. Czy ktoś z Was byłby w stanie ocenić czy jest to żarnik czy przetwornica do wymiany? Filmik poglądowy do sytuacji: czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 28 Stycznia 2021 przez zupekk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91709-awaria-bi-xenon-skr%C4%99tny-%C5%BCarnik-czy-przetwornica-wideo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zupekk Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Sam sobie odpowiem na pytanie, może komuś pomogę po wymianie przetwornicy lampa odpala poprawnie. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91709-awaria-bi-xenon-skr%C4%99tny-%C5%BCarnik-czy-przetwornica-wideo/#findComment-731042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.