Skocz do zawartości

Awaria bi-xenon skrętny - żarnik czy przetwornica? [WIDEO]


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam problem z bi-xenonem w Oplu Signum 2004 r. Podczas ostatnich intensywnych opadów lampa od strony kierowcy zaparowała i przestała działać całkowicie, w ogóle nie odpalała. Lampę zabrałem do domu, osuszyłem i zrobiłem test na balkonie czy nie paruję (zostawiona na 4h na dworze i 0 pary w środku). Lampa po ponownym podłączeniu mruga, nie odpala się w pełni. Czy w takiej sytuacji do wymiany jest żarnik czy przetwornica? Jestem świadomy, że mogę to sprawdzić sam odkręcając drugą lampę która działa poprawnie, ale nie bardzo mi się uśmiecha ponowne ściąganie zderzaka w celu jej wykręcenia.

 

Czy ktoś z Was byłby w stanie ocenić czy jest to żarnik czy przetwornica do wymiany?

 

Filmik poglądowy do sytuacji:

 

czekam na odpowiedzi. 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez zupekk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności