Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 A wiec mam astre f i mam cos nie tak ze swim recznym. Pare dni temu zaciagnelem reczny z dosyc doza sila i mi teraz nie trzyma tak jak powinien Prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 sprawdź linkę dokładnie czy się nie zerwała z któreś strony a naciąg jest od spodu auta gdzie łączą się linki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 dzieki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 sprawdź linkę dokładnie czy się nie zerwała z któreś strony a naciąg jest od spodu auta gdzie łączą się linki ten naciąg służy do regulacji dźwigni ręcznego. w bębnach są samoregulatory, które jak we wszystkich autach zapiekają się- nimi reguluje się rozstaw szczęk i dopiero naciąga linkę. robienie tego w odwrotnej kolejności nie me sensu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a jak powinno sie to robic bo mam ten sam problem a wszystko w wewnatrz tylnego bebna mam nowe. w jakiej kolejnosci co i jak ?? posiadam astre F z 93 r. bez abs. rozbierałem i skladałem to chyba z 10 razy , rozpieraki nowe klocki nowe sprezynki nowe bebny nowe tłoczki nowe ... nie wiem jak to zrobic aby reczny zablokował koła... prosze o jakis opis instrukcje pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Bzykacz6665, a ajk to jest w sytuacji jak mam tarczowki???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 sprawdź linkę dokładnie czy się nie zerwała z któreś strony a naciąg jest od spodu auta gdzie łączą się linki ten naciąg służy do regulacji dźwigni ręcznego. w bębnach są samoregulatory, które jak we wszystkich autach zapiekają się- nimi reguluje się rozstaw szczęk i dopiero naciąga linkę. robienie tego w odwrotnej kolejności nie me sensuno tak dokładnie w bębnach są samoregulatory które niechętnie regulują ale jak linka będzie luźna to nawet najlepiej ustawione szczęki nie będą trzymać jak nie będzie odpowiedniego naciągua więc najpierw robimy porządek w bębnach i dopiero bierzemy się za linkę pod warunkiem że jesteśmy pewni że linka i pozostałe elementy ręcznego są w 100% sprawne http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Oki wszyscy pisza o bebnacha jak wyglada sytuacja nz tarczowkach??? panowie i panie prosze o pomoc!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 no to tu masz dokładnie jak to jest w tarczobębnach:   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 kolegotomekiewa, wielkie dzieki za zalaczniki POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.