Skocz do zawartości

opel zafira dtl


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam prosze o pomoc zafirki 2.0 dtl 2003rok 206tys km mamproblem z mocą ma jakies 50 % i obroty nie wchodzą wyzej niz 2800 silnik odpala ok pali sie kontrolka auto z kluczykiem wymieniłem zawór egr czujnika turbiny przy akumulatorze i przepływomierz powietrza i nic niepomogło co mu dolega czy mam wymienic zawor recydulacji i bedzie grało :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Mam co prawda opelka niedawno ale jak dla mnie to sprawdź czy przy dociśnięciu gazu na np. 3 biegu czujesz wzrost mocy jak nie to się nie załącza turbina :/

 

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zaraz sprawdze ale po odpaleniu autka wszystko ok moc i normalnie jedzie dopuki po 30 sekundach sie niezapali kontrolka i koniec muł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam!

ja bym podpiął kompa i zobaczył od czego ta lampka sie zapala. Z mego doświadczenia brak moc w tych autkach to nieszczelności w podciśnieniach lub przepływka, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

na kompie wyszło cos takiego jak mi przetłumaczyli bo jestem na islandi/dwie zepsute czesci są w egr zawór redukcji spalin ,słaby przepływ powietrza i zawór niedziała odpowiednio.a za naprawe chco ok 5tys zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam

Jak na moje kolego to masz egr zapchany , zawór od recyrkulacji spalin , no i zobacz jak wygląda twój filtr powietrza , jak go dawno nie wymieniałeś to wymień bo diesel nienawidzi brudnych filtrów , potem zostaje jeszcze paliwo czy przypadkiem sie nie zapowietrza chociarz jak zapala to powinno być ok chyba ,że w filterek brudny , a jak nie darady to pod kompa. przyczyny są różne , od sterowania pompy , po samą pompę , powodzenia :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cos sie zmieniło jeden wezyk był odczepiony za przepływomierzem od egr i sprawdzałem filter nie najlepszy w poniedziałek kupie nowy i co sie zmieniło auto ma kopa turbina sie włancza ale kontrolka check sie pali i obroty tylko do 2500 dalej nieido poprostu stop. szukam dalej problemu.słuchajcie robiłem przeglad auto niezdało dlatego ze w spryskiwacha jeden/ strumien/ niepodawał płynu do szyb a czyli działały tylko 3 bo w jednym so 2 strumienie na szybe no i zarówka w hologenie tak sie przechodzi przeglad na islandi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności