Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Posiadam omegę B 2.0 z automatyczną skrzynia biegów z 97 r, ostatnio coś się zaczeła psuć.A mianowicie jak jechałem (D) to nagle zaświeciły się wszystkie lampki biegów i tak jakby wogóle ich zaczeła nie przerzucać, nie da się prawie jechac.Mozliwe jest tylko po wbiciu 3,wciskając D świecą się wszystkie. Jesli ktos z was wie co to oznacza to proszę o rade co z tym zrobić.Czy będe musial skrzynię wymienić poprawiłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 ee zaraz swieca sie te gdzie jest wajcha ?? jak tak to tam szukaj przyczyny a nie w skrzyni zdejmij plastiki i zobacz co tam sie dzieje jak skrzynia siada to swieci albo mruga kontrolka S na zegarach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Możliwe, ale spotkałem się też gdzieś (nie wiem ile z tego jest prawdą) z taką informacją, że kiedy zapalają się wszystkie kontrolki - skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 niby jak maja sie zapalic ?? tam jest jedna zarowka max 2 (w vectrze jest jedna) i przyslona zmieniasz polozenie wajchy zmienia sie otwor w przeslonie i podswietla bieg ktory wybierasz wajcha skrzynia ma swoja kontrolke silnik swoja ABS tez ma swoja jak sie wszystkie zapala to szukac problemu w napieciu i alternatorze najpredzej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam!!Mam problem z automatyczna skrzynią biegów w omedze B 2.5tds.Mianowicie pękła bańka od sprzęgła kinetycznego,pospawałem pękniecie,złożyłem z powrotem,wymieniłem olej+filtr oleju.A teraz nie chcą mi wchodzic wyzsze biegi,bez problemu rusza i cofa, a nie chce zmienić na następny bieg.co to może byc??prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Za taka przyczyne moze byc odpowiedzialny uszkodzony lub zabrudzony-zawilgocony selektor zmiany biegow. Znajduje sie po lewej stronie skrzyni, przez ktory przechodzi walek wybierajacy biegi... Gdy wybrana jest pozycja np "D", a nie jest zgodna z informacja dostarczona przez selektor to komputer przelacza skrzynie w tryb awaryjny. Jezeli w selektorze nie sa zbyt mocno wytarte sciezki to po wyczyszczeniu skrzynia powinna przejsc w tryb pracy. Oczywiscie gdy nie ma innych uszkodzen   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 kupilem niedawno omege b 96 rok i chcialbym sie dowiedziec co to znaczy ze skrzynia biegow automat pracuje w stanie awaryjnym poniewaz pzestala zmieniac biegi i jest jakby tylko jeden bieg prosze o podpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 co to znaczy ze skrzynia biegow automat pracuje w stanie awaryjnym Chyba nie trzeba szczególnie tłumaczyć, że jeśli jest "tryb awaryjny" doszło do awarii skrzyni. Przyczyna może być elektryczna/elektroniczna lub mechaniczna (choć jeśli niema szczególnych problemów z jazdą podejrzewałbym raczej elektrykę). Piszesz, że masz tylko 1 bieg... na "D" owszem, w trybie awaryjnym 1=1 bieg, 2=2 bieg, 3=3, D=4bieg. W taki sposób możesz rozbujać swoją Omę do skrzyniarza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 co to znaczy ze skrzynia biegow automat pracuje w stanie awaryjnym Chyba nie trzeba szczególnie tłumaczyć, że jeśli jest "tryb awaryjny" doszło do awarii skrzyni. Przyczyna może być elektryczna/elektroniczna lub mechaniczna (choć jeśli niema szczególnych problemów z jazdą podejrzewałbym raczej elektrykę). Piszesz, że masz tylko 1 bieg... na "D" owszem, w trybie awaryjnym 1=1 bieg, 2=2 bieg, 3=3, D=4bieg. W taki sposób możesz rozbujać swoją Omę do skrzyniarza. Poniewaz osobiscie mialem "przyjemnosc" jechac w trybie awaryjnym musze kolege sprostowac, wiec na poszczegolnych biegach mamy: 1=1, 2=3, 3 i D=4... Trzeba uwazac z predkoscia obrotowa silnika, bo przy zmianie z 1 na 2 wchodzi nam bieg 3. W tym momencie wystepuje szarpniecie poniewaz jest pomijany 2 bieg, dlatego pierwszego biegu nalezy uzywac jako rozbiegowego, a na kolejnym delikatnie przyspieszac, bo mimo predkosci obrotowej z silnika nie mamy przelozenia na przyspieszenie. Samochod przy dodawaniu "gazu" podobnie zachowuje sie jak po uzyciu trybu zimowego, gdzie ruszanie rozpoczynamy z 3 biegu... Mozemy sie spotkac z przypadkiem kiedy komputer nie dostaje prawidlowej informacji o polozeniu drazka zmiany biegow (zabrudzony-uszkodzony selektor) wtedy przechodzi w tryb awaryjny ale nie poinformuje o tym kierujacego wyswietlajac odpowiedni komunikat (w zaleznosci od jazyka)... Tak przy okazji moze ktos z forum'owiczow ma schemat elektryczny skrzyni automatycznej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 siemka mam problem z skrzynia biegów, gdy ma 2 przejść na 3 to go muli zanim załapie wyższe obroty.co to może być??skrzynia w automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.